تجهیزات مصرفی پزشکی

ملحفه یکبار مصرف

تخت معاینه پایه تاشو درجه یک
چرا ملحفه یکبار مصرف ؟

بسیار وقت ها پیش می آید که به دلیل بیماری، سرم تراپی، تزریق و… باید از ملحفه ای تمیز، استرلیزه شده، ضدعفونی شده و اما قیمت مناسب که استفاده از آن آسان است استفاده کرد.ملحفه یکبار مصرف، ملحفه ای بهداشتی و کاربردی است که در موارد زیادی از جمله ملزومات مصرفی پزشکی که مورد استفاده برای تمامی مراکز بهداشتی ، درمانی و سلامت می باشد. قابلیت جذب بالا دارند، نیاز به شستشو آن ها پس از استفاده نیست و قیمت بسیارمناسبی نسبت به ملحفه های دیگر دارند. ملحفه یکبار مصرف / مهرآرسا

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در صنعت نساجی و پیشرفت در زمینه تولید ملحفه مصرفی یکبار مصرف کمک بسیار بزرگی به مراکز درمانی در زمینه بهداشت بیشتر و همچینن کمک به افراد مراجعه کننده در مراکز درمانی و یا کسانی که در خانه بیمار دارند می کند.

مراکز درمانی

این محصول مناسب برای استفاده در تمامی مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها ، کلینیک های درمانی و یا زیبایی ، درمانگاه ها ، مراکز دندان پزشکی و یا دام پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد .

محدوده استفاده از رول ملحفه یکبار مصرف تنها محدود به حوزه پزشکی نمی باشد و در بسیاری از مشاغل و حرفه های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد در این بخش قصد داریم به معرفی کامل آن پرداخته و انواع کاربرد های آن را ذکر کرده تفاوت های انواع آن را ذکر نماییم تا افراد بتوانند شناخت دقیق تری نسبت به این محصول داشته باشند . در ادامه با “مهر آرسا” با فواید و کاربردهای این محصول پر طرفدار و عالی آشنا شوید.

ملحفه یکبار مصرف چیست؟

ملحفه یکبار مصرف / مهرآرسا

کاربرد رولهای ملحفه :

با توجه به مطالب بیان شده در قسمت ابتدایی این مقاله، ملحفه‌های مصرفی یکبار مصرف همان گونه که از اسم آن مشخص است نوعی منسوجات یکبار مصرف می باشد که برای جلوگیری از انتقال انواع باکتری ها و مواد آلاینده که سلامت فرد را تهدید می نماید به کار گرفته می شود . رول ملحفه در اماکن بیمارستانی و درمانگاهی بر روی تحت بیمار قرار می گیرد تا از سرایت انواع باکتری ها به بدن فرد جلوگیری به عمل بیاید و همچنین پس از جایگذین شدن فرد بیمار با فرد دیگر بایستی این ملحفه تعویض و جایگذین شود .

همان گونه که پیشتر ذکر شد استفاده از ملحفه یکبار مصرف تنها محدود به مراکز درمانی و درمانگاهی نمی شود بلکه بسیاری از اماکن زیبایی و عمومی از این محصول استفاده می نمایند . در مراکز پوست و لیزر در مراکز آرایشگاهی که در آن بهداشت محیط از اولیت بالایی برخوردار است استفاده از رول ملحفه اهمیت به سزایی دارد .

 

کاربرد رولهای ملحفه

ملحفه یکبار مصرف / مهرآرسا

انواع رولهای ملحفه :

رول ملحفه با توجه به کاربرد زیادی که دارد از انواع مختلفی نیز برخوردار می باشد که بسته به نیاز فرد متفاوت می باشد .

ملحفه مصرفی یکبارمصرف کشدار

ملحفه های مصرفی یکبارمصرف کشدار نیز در مراکز درمانی و بهداشتی کاربرد بسیار زیادی نیز دارند، از آنها برای تخت های بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شوند.  همچنین در هواپیما ها و به ویژه هواپیماهای که شخصی نیستند و همینطور مراکز فیزیوتراپی و هتل‌ها بسیار زیاد استفاده می شوند. همینطور برای بیمار های در خانه بسیار کاربردی و مفید می باشد.

دسته بندی رولهای ملحفه

دسته بندی دیگری که بر آن اساس تقسیم بندی می شوند رولهای ساده و پرفراژ دارد می باشد به دین معنا که در رول ملحفه پرفراژ دار ، رول دارای خط مشخصی برای جدا سازی می باشد و در متراژ های معین خط جدا کننده رول وجود دارد و به آسانی قابل جداسازی می باشد اما در رول های ساده این خط وجود نداشته و برای جداکردن آن بایستی به وسیله قیچی مقدار رول مورد استفاده جدا شود .

 

ملحفه یکبار مصرف

 

مزایای استفاده از ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی
  • جابجایی راحت
  • عدم نیاز به اتوکشی
  • رعایت موارد بهداشتی
  • کاهش هزینه های دوخت،تعمیر و نگهداری از ملحفه‌های پارچه‌ای
  • کاهش هزینه مصرف آب و مواد شستشو زیرا این ملحفه ها نیازی به شستشو ندارند
  • پیشگیری از انتشار باکتری، میکروب و عفونت‌ها، به خصوص عفونت‌های شایع بیمارستانی

مزایای استفاده از ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

کاربرد ملحفه رول یکبار مصرف

علاوه بر مراکز بیمارستانی، درمانی، زیبایی و دامپزشکی ملحفه‌ ها کاربردهای دیگری هم دارند و برای رعایت مسائل بهداشتی، قابل استفاده می‌باشند. به عنوان مثال از ملحفه می‌توان در سالن‌های آرایشی و اپیلاسیون استفاده کرد، تا در رعایت بهداشت فردی مشکلی پیش نیاید. عرض هایی که در حال تولید در کارخانجان نساجی می‌باشد، بسیار سبک بوده، و به راحتی قابل حمل نیز می‌باشد. این ملحفه‌ ها بدون پرز می‌باشند و هیچ گونه آلرژی و یا حساسیتی برای فرد به همراه ندارد. این ملحفه‌ ها، قابلیت جذب آب تا 10 برابر را در خود دارند. همچنین این ملحفه‌ ها به بیماران و هرکسی از آنها استفاده می‌کند، آرامش خاطر می‌بخشد و با محیط زیست سازگار هستند.

فروشگاه تخصصی “مهرآرسا” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

تولید ملحفه رول یکبار مصرف

ملحفه یکبار مصرف از منسوجات نبافته ای هستند که باعث سبکی و نرمی آن می‌شود و باعث بهداشتی بودن آن ها می‌شود . ملحفه یکبار مصرف به صورت رولی بوده و در واقع به دو حالت پرفراژ و رول ساده تولید می‌شوند و در طول و عرض های مختلف تولید می‌شوند.

برای خرید ژل نورامیس کلیک کنید.

ویژگی ملحفه یکبار مصرف

ویژگی مهم ملحفه یکبار مصرف کش دار سبکی و نرم بودن است. ا برای تولید رول ملحفه یکبار مصرف از دستگاه رول بازکن استفاده می‌شود که از رول‌های با عرض 160 و 80 سانتی متر استفاده می‌شود. جنس مورد استفاده در این نوع ملحفه‌ ها پارچه اسپان باند می‌باشد که در واقع یک نوع پارچه با الیاف پلی پروپیلن است که به صورت نبافته از طریق ذوب کردن چیپس‌های پلی پروپیلن و پاشیدن و سردکردن آنها توسط دستگاه‌های بزرگ و حساس به نام نانوون به وجود می‌آید.

ملحفه یکبارمصرف

فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآرسا”

برخی از محصولات مصرفی پزشکی در حین درمان بیماری استفاده می‌شوند. حال، اگر محصول خوبی انتخاب نکنید، امکان دارد که فرآیند درمان با مشکلاتی مواجه شود. محصولات بهداشتی دیگر هم طوری هستند که در صورت بهره‌مند نبودن از استانداردهای بهداشتی و کیفی ممکن است، بیماری‌ها و مشکلاتی را به وجود آورند. پس به کیفیت خرید تجهیزات مصرفی پزشکی دقت زیادی داشته باشید.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا”

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهر آرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما ” فروشگاه تجهیزات پزشکی مهر آرسا ” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید