تجهیزات پزشکی

تشکچه برقی

تشکچه برقی

بسیاری از مردم شاید نام تشک برقی را نشنیده اند یا آگاهی نسبت به آن ندارند. تشکهای برقی در واقع همان سنگ های داغی هستند که در پارچه ای می پیچیدند و برای کاهش دردهای مزمن در کمر و دیگر نقاط بدن، در رختخواب می گذاشتند. تشکچه برقی / مهرآرسا

موثر بود اما گرمای آن ها متداوم و برنامه پذیر نبود ضمن این که وسیله ای که موجب خواب راحت تر و احساس بهتر بشود، فقط برای افرادی که بیمار هستند یا کمر درد دارند مفید نیست. در این مقاله سایت “مهرآرسا” سعی می دارد به بررسی و بازنگری ساده از تشک برقی و فواید آن بپردازد.

تشکچه برقی / مهرآرسا

تشک برقی چیست؟

تشک های برقی از طریق جریان برق و المنت هایی که در داخل خود دارند باعث ایجاد گرما در سراسر تشک شما می شوند ، این تشک ها دارای واحد های کنترلی جهت تنظیم مقدار دما ، خاموشی خودکار می باشد یک بستر راحت با گرمای یکنواخت و لذت بخش و ملایم در طول شب، که تا حد زیادی به کاهش فشارهای عصبی و استرس کمک زیادی می کند. یک تشک که به سرعت و به دلخواه گرم می شود. تشک برقی، خواص کیسه آب گرم را دارد. علاوه بر آن مزایای فوق العاده دیگری را نیز شامل می شود که در ادامه در مقاله مهرآرسا مطالعه می کنید.

اولین موردی که هنگام خرید تشک باید به توجه کنید مسائل ایمنی است. این تشک ها باید با استاندارد های UL964 که مقررات ایمنی مرتبط با بهترین نوع تشک و پتوی برقی است مطابقت داشته باشد که این استاندارد در ایالت متحده آمریکا تنظیم شده است.

اگر می خواهید در مورد کاربردها، فوایدو دیگر ویژگی‌ های بیشتر این محصول بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به خواندن این مطلب “در سایت مهرآرسا” ادامه دهید.

تشک برقی یا تشکچه برقی

تشکچه های برقی با برق شهری کار می کنند و کاملا ایمن هستند.  در فصول سرد سال نیز، استفاده از تشک برقی در میان وسایل خواب به کاهش چشمگیر مصرف انرژی حرارتی در محل مورد نیاز می شود. گرمای ایجاد شده توسط تشک برقی بر روی تخت خواب و در فضای بسته بسیار لذت بخش، آرامش بخش و مفید می باشد. از تشک های برقی به صورت موضعی و به منظور انجام مراقبتهای درمانی (زیر نظر پزشک) نیز استفاده می شود.

بسته به نوع کاربری تشک برقی، مقدار حرارات اضافی ایجاد شده متغیر است. به عنوان مثال تشکهای برقی که به صورت زیر انداز یا روانداز استفاده می شوند برای جلوگیری از هر گونه خطر ناشی از گرمای بیش از حد حین استراحت حرارت بسیار ملایم تری (درحد 3 تا 5 درجه) ایجاد می کنند در حالیکه تشکهای برقی که کاربردهای موضعی دارند (مثلا مخصوص کمر یا شانه ها و یا ابعاد کوچک برای کاربردهای دلخواه) قابلیت ایجاد حرارت 45 تا 75 درجه سانتیگراد (3 تا 33 درجه بالاتر از دمای طبیعی بدن را دارند). در درمان کالا برندهای بیورر و میکرولایف از تشکهای برقی عرضه شده اند.

 

فواید و مزایا استفاده از تشک برقی

فواید و مزایای استفاده از تشک برقی پیشرفت فن‌آوری و صنعت در کنار پیشرفت های پزشکی، امکانات بی نظیری را برای افراد امروزی فراهم آورده است. امروزه همه می توانند خیلی راحت و آسان به امکانات رفاهی دست پیدا کنند. تشک برقی یکی از امکانات رفاهی ارزان اما پرکاربرد و بسیار مفید است. این محصول نسبت به هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید، چندین برابر سود به شما می رساند.  در ادامه با مهرآرسابا فواید و کاربردهای این محصول پر طرفدار و عالی آشنا شوید.

تشکچه برقی / مهرآرسا

 

۱. استفاده از تشک برقی به عنوان کاهش دهنده درد

تشکچه برقی تشکچه های برقی کاربرد پزشکی دارد و به عنوان یک عامل کاهش دهنده درد در موارد زیر استفاده می شود؛

  • جایگزینی مناسب به جای مصرف داروهای شیمیایی برای کاهش درد مفصلی و عضلانی
  • وسیله ای مناسب برای گرم نگه داشتن محل خواب کودکان، افراد بیمار، ضعیف و سالخورده
  • راه حل مناسب برای کاهش درد همورئید
  • کاهش دهنده درد روماتیسمی، آرتروز و کوفتگی عضلات
  • کاهش دهنده درد استخوان های شکسته و آسیب دیده
  • جلوگیری از زخم بستر
۲.صرفه جویی در مصرف انرژی
  • قدمی کوچک اما ارزنده به منظور گرم نگه داشتن محل خواب، بدون گرم کردن کل محیط خانه می باشد.
  • زمانی که با استفاده از این محصول محل خواب خود را گرم و راحت می کنید، دیگر نیاز نیست که دمای کل محیط خانه بالا باشد.
  • می توان دمای اتاق خواب و محیط داخلی خانه را پایین نگه داشت و خواب گرم و راحت را تجربه کرد.
۳.تشک برقی راه حل بی خوابی های شبانه
  • زمانی که دمای محل خواب ایده آل باشد، خوابی عمیق و آرام را تجربه خواهید کرد.
  • اگر از نامناسب و سرد بودن محل خواب خود شکایت دارید ، تشک برقی را امتحان کنید.
  • تحقیقات پزشکی ثابت کرده است زمانی که دمای اطراف کمتر از دمای محل خواب باشد ، خوابی آرامتر و سبک تر خواهید داشت.
۴.صرفه جویی در هزینه خانوار
  • پایین نگه داشتن دمای کلی خانه به کاهش مصرف انرژی منجر خواهد شد.
  • کاهش هزینه هایی مانند کاهش پول برق، گاز و آب توسط که توسط سیستم گرمایشی مصرف می شوند.
  • پس چه نیکو است که قدم های کوچک و اثر گذار را در راستای استفاده درست از انرژی داشته باشید.
۵.تنظیم دوگانه تشک و تایمر مخصوص زمان بندی
  • تشک های برقی دارای سیستم تنظیم دما و تایمر مخصوص زمان بندی هستند.
  • می توانید با توجه به نیاز خود مدت زمان و درجه دمای تشک را تنظیم کنید.
  • همچنین می توان برای افرادی که کنار هم می خوابند (زوج ها) و طبیعت متفاوت از هم دارند، یک بخش تشک را گرم و بخش دیگر را خنک نگه داشت.
  • همچنین برای یک فرد این امکان وجود دارد که بخشی از تشک را گرم کند و بخش دیگر را خنک نگه دارد.
۶.معایب تشک برقی

آنچه همیشه برای ما اولویت داشته است تضمین سلامت شما در “مهرآرسا” است پس صادقانه به معایبی جزئی که اگر به آن دقت شود هرگز اتفاق نمی افتد اشاره می کنیم. و در نهایت اعتبار ما گویا همه چیز است.

همیشه تضاد در این جهان خاکی ما وجود دارد. همراه با شادی و لذت، گاهی ناراحتی و سختی هم به وجود می آید. هر چیزی که فایده ای داشته باشد، احتمالاً در بعدی دیگر و در جهتی دیگر مضراتی هم به همراه خواهد داشت. این امر اجتناب ناپذیر است.بهتر است در هنگام استفاده از تشک برقی مانند تمام محصولات برقی جانب احتیاط را رعایت نکنید. این کار از خطر آتش سوزی و برق گرفتگی جلوگیری می کند و لذت استفاده از آن را برایتان فراهم می نماید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم همیشه در زمان استفاده از لوازم الکتریکی احتیاط های لازم را رعایت کنید. رعایت کردن اصول ایمنی در استفاده از لوازم برقی موجب می شود، تجربه استفاده خوب و ایمن را داشته باشید.

 

نحوه خرید تجهیزات پزشکی خانگی  از سایت مهرآرسا

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت “ارتباط با ما” سایت ” مهرآرسا”درج شده است، مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید