تجهیزات خانگی پزشکی

دستگاه بخور

کاربرد انواع دستگاه بخور

کاربرد انواع دستگاه بخور

دستگاه بخور، یکی از پر استفاده ترین و مفید ترین تجهیزات پزشکی است که امروزه استفاده از آن برای همگان واجب است. استشمام هوای مناسب و مورد نیاز بدن، برای هر فردی واجب است. خوشبختانه امروزه، دستگاهی اختراع شده است که با استفاده از آن، می توان به راحتی و آسانی، هوای مطبوع و بسیار عالی را استشمام کرد. دستگاه بخور، به دستگاهی گفته می شود که با داشتن ساختار خاص، می تواند رطوبت ایده آل محیط را ایجاد کند و در نهایت، هوای بسیار خوبی را در محیط ایجاد کند. علاوه بر این باید اشاره کنیم که امروزه، دستگاه های بخور علاوه بر ایجاد رطوبت مورد نیاز محیط، آپشن ها و  گزینه های دیگری نیز دارد که سبب می شود تا هر فردی، به استفاده از آن ترغیب شوند.دستگاه بخور / مهرآرسا

دستگاه بخور

آب موجود در دستگاه بخور یکی از اعضای تشکیل دهنده رطوبت می باشد که نمی توان آن را از هوا حذف کرد. دستگاه بخور تا قبل از اینکه آب به زمین برسد ، آن را در هوا خارج می کند و این اتفاق باعث می شود که یک نوع تعادل در محیط منزل فرد ایجاد شود.

بهترین دستگاه بخور برای هر فضای بسته ای می تواند انتخابی مناسب برای بر طرف کردن خشکی هوا و زدودن آلودگی آن باشد. به طور یقین خرید دستگاه بخور گامی موثر در ایجاد فضایی شاد و پویا در خانه و یا محل کار است. استفاده از دستگاه بخور می تواند مایه افزایش بهتر تنفس، کاهش علائم آسم و بیماری های تنفسی، کاهش سرماخوردگی و یا خشکی چشم و دیگر مشکلات می شود.

استفاده از دستگاه بخور

معمولاً پیشنهاد متخصصان این است که رطوبت داخل خانه در فصل زمستان باید حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد باشد و هوای سرد زمستانی معمولاً رطوبت کمی دارد و اگر افراد به یک باره از محیط سرد وارد محیط گرم و خشک خانه شوند ، ممکن است با مشکلاتی مثل خشکی پوست، حمله های سینوسی و خشکی چشم ها روبرو شوند و بنابراین می توان با استفاده از دستگاه بخور مشکلات سرماخوردگی ، آلرژی یا علائم بیماری را در افراد کاهش داد و همچنین رطوبت برای جلوگیری از خونریزی بینی و از بین بردن درد سینوس ها و خشکی پوست لازم است.

به بیان بهتر باید اشاره کنیم که استفاده از این دستگاه و بهره مندی از آپشن ها و گزینه های متعددی که به آن اضافه شده است سبب شده تا برای آرامش افراد نیز بسیار تاثیرگذار باشد. اما لازم به ذکر است که امروزه، انواع مختلفی از مدل های دستگاه بخور در جامعه وجود دارد. هر کدام از این انواع ها برای استفاده های مختلف در مکان های مختلف و توسط افراد با سنین و شرایط مختلف ساخته شده است. به همین سبب اگر قصد دارید تا اقدام به خرید دستگاه بخور نمایید، توصیه می کنیم قبل از خرید آن، حتما با انواع دستگاه بخور آشنا شوید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین و بهترین خرید خود را تجربه نمایید.

کاربرد انواع دستگاه بخور

دستگاه بخور / مهرآرسا

در این مقاله، شما را با انواع دستگاه بخور آشنا شده و همه چیز را درباره دستگاه بخور می دانید و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید دستگاه بخور را در “سایت مهر آرسا” در اختیار دارید. توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را در سایت “مهرآرسا” از دست ندهید و با انواع دستگاه بخور و کاربرد هایش آشنا شوید.

لیست انواع دستگاه بخور

دستگاه بخور، جزو تجهیزات پزشکی ای بود که به طور دائم در طول زمان، با توجه به پیشرفت تکنولوژی تغییراتی در آن ایجاد شد.  اما انواع دستگاه بخور چیست؟ چه چیز هایی در قیمت دستگاه بخور تاثیرگذار است؟ در لیست زیر تمامی انواع دستگاه بخور را معرفی کرده ایم. به خاطر داشته باشید که به طور کلی دستگاه های بخور، به دو دسته بخور سرد و بخور گرم تقسیم بندی می شوند. اما در نهایت، دستگاه ها بر اساس ساختار ها و همچنین عملکرد هایی که دارند، به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. که در ادامه آن ها را معرفی کرده ایم.

  • دستگاه بخور گرم

یکی از انواع دستگاه های بخور، دستگاهی است که دارای قابلیت تولید بخور گرم می باشد.  این گونه از دستگاه بخور، با داشتن یک المنت درونی، می تواند آب موجود در مخزن خود را بجوشاند و در نهایت، بخار ان را به محیط ارائه دهد.

  • دستگاه بخور سرد

یکی دیگر از انواع دستگاه بخور ها، دستگاه بخور سرد می باشد. این گونه از دستگاه بخور ها، می تواند اقدام به تولید بخوری که دقیقا هم دمای محیط است کند. به طور کلی باید اشاره کنیم که درستگاه های بخور سرد، عموما برای محیط های بزرگ مناسب هستند. و در نهایت، می تواند رطوبت ایده آل و مناسبی را در محیط ایجاد کند. جالب است بدانید که دستگاه های بخور، با عملکرد جالبی که دارند، میزان کمی از برق را مصرف می کنند و گزینه بسیار مناسبی برای خرید می باشند.

  • دستگاه بخور سرد و گرم

دستگاه بخور سرد و گرم، یکی دیگر از انواع دستگاه های بخور می باشد که می توانید به راحتی اقدام به خرید آن ها کرده و در نهایت، از وجود دو گزینه بخور سرد و همچنین بخور گرم بهره مند شوید. جالب است بدانید که در فصول سرد سال، می توانید گزینه بخور گرم این دستگاه را روشن کرده و در فصول گرم سال نیز به راحتی و آسانی، گزینه بخور سرد را روشن کرده و به راحتی، از دو آپشن این دستگاه بهره مند شوید. از جمله مزایایی که با خرید دستگاه بخور سرد و گرم از آن بهره مند می شوید می توان به درمان انواع عفونت ها ی تنفسی، درمان گلو درد و سایر مشکلات تنفسی نمود.

دستگاه بخور سرد و گرم

دستگاه بخور / مهرآرسا

لازم به ذکر است سایت “مهرآرسا” محصولاتی را برای شما در نظر میگیرد که در راستا سبک زندگی سالم باشد.

دستگاه های بخور چه کاری انجام می دهند؟

دستگاه بخور آب را تبدیل به رطوبت می کند و باعث می شود که هوای داخل محیط در فصل زمستان از حالت خشکی خارج شود و مرطوب شود و همچنین به ما اجازه می دهد که اگر در مناطق بسیار خشک زندگی می کنیم ، از آن استفاده کنیم تا از خشکی هوا رنج نبریم.

خشکی و رطوبت هوای خشک، به‌مرور موجب تبخیر رطوبت پوست و وخیم شدن وضعیت بد سیستم تنفسی افراد می‌شود. افزودن مقداری رطوبت به هوا با کمک دستگاه بخور این مشکلات را مرتفع می‌سازد.

دستگاه بخور به افرادی که گرفتار مشکلات زیر هستند، کمک می‌کند:
  • خشکی پوست
  • سوزش چشم
  • خشکی گلو یا راه‌های هوایی
  • حساسیت
  • سرفه‌های مکرر
  • خونریزی بینی
  • سردردهای سینوسی
  • لب‌های ترک‌خورده

کاربرد انواع دستگاه بخور

دستگاه بخور / مهرآرسا

انتخاب دستگاه بخور

یک دستگاه بخور سرد و گرم می تواند ۱۰۰ متر مربع فضا را مرطوب کند.  بسیاری از مدل ها می توانند تا ۲۴ ساعت قبل از نیاز به پر کردن آب کار کنند. هنگام انتخاب دستگاه بخور (رطوبت ساز) به اینکه آن را کجای خانه و یا محل کار قرار می دهید نیز توجه کنید، اگر می خوایید تمام فضای شما مرطوب شود باید در جایی به صورت متمرکز قرار گیرد تا از منظر پراکندگی رطویت بتوانند تمام فضا را پوشش دهند.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما ” سایت ” مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید