زیبایی پزشکی

ژل استایلج

ژل استایلج

فیلر استایلج در واقع نوعی پرکننده طبیعی پوستی حاوی هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل مانیتول و سوربیتول است که اولین‌بار در سال 2011 در آزمایشگاه‌های شرکت فرانسوی ویواسی (Vivacy Laboratories) واقع در کشور بریتانیا به مشتریان عرضه شد. جالب است بدانید که این فیلر پوستی در ترکیبات خود از بی‌حسی موضعی لیدوکائین برخوردار است؛ بنابراین با کمترین میزان درد می‌تواند نتایج موفقیت‌آمیزی برای مراجعه‌کننده ایجاد کند. از طرفی مورد تأیید سازمان غذا داروی آمریکا است. ژل استایلج / مهرآرسا / تجهیزات زیبایی / فروشگاه اینترنتی

فیلراستایلج

استایلج با انواع غلظت های مختلف می تواند بر اساس شدت آفتاب سوختگی و یا ناحیه پوست مشکلات مورد نظر را درمان نماید. استایلج باعث برطرف شدن چین و چروک (پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، بینی و چین و چروک اطراف چانه، دهان و غیره) شده، پوست را مرطوب و آبرسانی نموده و امکان تغییر در شکل و زاویه صورت را فراهم می آورد.  ژل استایلج / مهرآرسا / تجهیزات زیبایی / فروشگاه اینترنتی

ویژگی های فیلر استایلج
به طور کلی ژل و فیلر تولیدی شرکت فرانسوی ویواسی دارای ویژگی های زیر است:
  • رفع چین و چروک های سطحی دور چشم و لب ها
  • درمان لب های نازک و نامتقارن
  • حجم دهی و آبرسانی پوست
  • کاهش حجم و باریک کردن صورت
  • برجسته کردن استخوان گونه
  • بهبود قابلیت ارتجاعی پوست
انواع ژل اسایلج

هفت فرمولاسیون مختلف تحت برند استالیج وجود دارد که عبارتند از:

۱- استایلج هیدرو (Stylage Hydro)

این محصول (۱۴ میلی گرم هیالورونیک اسید بدون پیوند متقاطع، یک سرنگ یک میلی لیتری) به درون غشای میان پوست سطحی با استفاده از روش مزوتراپی تزریق می‌شود. تا به وسیله آبرسانی مجدد این لایه، بهبود قابلیت کشسان پوست، جوان سازی صورت، گردن و ناحیه سر و سینه و دست صورت گیرد.

برنامه درمانی با این محصول شامل سه جلسه در سه هفته تا یک ماه است و جلسات ترمیم در بازه‌های سه تا شش ماهه انجام می‌شوند تا اثر درمان افزایش پیدا کند

۲- استایلج هیدرومکس (Stylage Hydromax)

این محصول (۱۲.۵ میلی گرم هیالورونیک اسید، یک سرنگ یک میلی لیتری) به درون غشای میان پوست سطحی با استفاده از روش مزوتراپی تزریق می‌شود. تا بدین وسیله درمان پوست کم آب یا خشک انجام شود. همچنین از این محصول برای آبرسانی فوری و عمیق یا بازسازی ساختار پوستی، بهبود الاستیسیتی پوست، جوانسازی صورت، گردن و ناحیه سر و سینه و دست استفاده می‌شود.

۳- استایلیج اس (Stylage S)

این محصول (۱۶ میلی گرم هیالورونیک اسید، دو سرنگ ۰.۸ میلی لیتری) به درون غشای میان پوست سطحی یا میانی تزریق می‌شود. تا بدین وسیله چروک‌های سطحی و متوسط، خطوط چشم (پنجه کلاغی)، خطوط اخم (میان ابروان)، چین و چروک گونه، چین و چروک‌های اطراف دهان، خطوط دهان (خطوط ماریونت) و حلقه‌های تیره (گودافتادگی چشم) بهبود پیدا کنند.

۴- استایلیج ام (Stylage M)

این محصول (۲۰ میلی گرم هیالورونیک اسید، دو سرنگ یک میلی لیتری) به درون غشای میان پوست عمقی تزریق می‌شود. تا بدین وسیله چین خوردگی‌های بینی اصلاح شوند، نواحی چروک نرم شوند و افتادگی‌ها کاهش پیدا کنند (افتادگی بر روی گونه، بیضی صورت و گونه‌ها)، خطوط دهان (خطوط ماریونت)، چروک‌های گونه، نواحی گود افتاده برطرف شوند، یا از این روش برای کاهش قوز بینی یا بالا بردن نوک بینی یا تغییر شکل لاله گوش استفاده می‌شود.

۵- استایلیج ال (Stylage L)

این محصول به درون غشای میان پوست عمقی تزریق می‌شود. تا بدین وسیله چروک‌های عمیق یا بسیار عمیق، چین خوردگی‌های شدید بینی و خطوط دهانی (خطوط ماریونت) بهبود پیدا کنند. همچنین از این محصول برای جوان سازی دست، شامل درمان کاهش حجم پشت دست‌ها، استفاده می‌شود.

۶- استایلیج ایکس ال (Stylage XL)

این محصول (۲۶ میلی گرم هیالورونیک اسید، دو سرنگ ۱ میلی لیتری) به درون غشای میان پوست عمقی یا ناحیه زیر پوستی تزریق می‌شود. تا بدین طریق نواقص حجمی صورت بهبود پیدا کنند. خطوط چهره بازسازی شوند، گونه‌ها برجسته تر شوند و درمان افتادگی خفیف پلک (پتوز) انجام شود.

۷- استایلیج اسپشیال لیپز (Stylage Special Lips)

این محصول  به درون غشای میان پوست سطحی تا میانی تزریق می‌شود. از این محصول برای افزایش حجم لب‌ها، تغییر یا اصلاح خطوط لب، اصلاح عدم توازن میان اندازه لب بالایی و پایینی، کاهش خطوط اطراف دهان یا خطوط مصرف سیگار در بالای لب و بازیابی آبرسانی لب  استفاده می‌شود. به همراه لیدوکائین نیز عرضه شده است تا بدین ترتیب درد درمان کاهش پیدا کند.

به صورت کلی ژل استایلج برای چه موارد مواردی مناسب است؟
  • چین و چروک های سطحی دور چشم و لب ها
  • لبهای نازک و نامطلوب
  • اصلاح کانتور صورت
  • ترمیم حجم کم صورت
  • تقویت استخوان گونه
  • بهبود قابلیت ارتجاعی پوست

ماندگاری اثرات ژل استایلج

ماندگاری اثر ژل استایلج کاملا جنبه فردی دارد و به عوامل متعددی از قبیل نوع پوست، سبک زندگی، سن، روش تزریق و سایرعوامل بستگی دارد. تکنولوژی جدید استایلج، ژلی با ماندگاری حداکثر تا ۱۲ ماه و با سطح اطمینان عالی فراهم کرده است.ژل استایلج / مهرآرسا / تجهیزات زیبایی / فروشگاه اینترنتی

آیا فیلرهای صورت احساس و ظاهر طبیعی خواهند داشت؟

در طی جلسه مشاوره، پزشک متخصص زیبایی ماهر، به صورت بیمار درحالیکه صورت او ثابت (ایستا) و متحرک (پویا) است نگاه می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که می‌توانند نتیجه رضایت بخشی به بیمار تحویل دهد.

آیا درمان با استفاده از فیلر استایلج دردناک است؟

فیلرهای صورت استایلج حاوی لیدوکائین بی حس کننده هستند که در کاهش هر گونه درد احتمالی در طی پروسه درمان موثر است.

نتایج درمان چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتایج تزریق فیلر استایلج اندکی پس از انجام تزریق قابل مشاهده است. اکثر بیماران در همان روزی که درمان را انجام داده‌اند به روال عادی زندگی خود بر می‌گردند و این موضوع به نوع درمانی که بیمار دریافت کرده بستگی دارد.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا”

برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما ” سایت ” مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید