زیبایی پزشکی

ژل تئوسیال

ژل تئوسیال

چهارده سال پیش در شهر ژنو سوئیس، لابراتوار تئوکسان متولد شد.  این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه و تولید فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید  (Hyaluronic Acid) فعال است. لابراتوار تئوکسان با برقراری سیستم کنترل کیفی حساس و دقیق و همچنین انجام تمامی تحقیقات بالینی مورد نیاز به منظور گارانتی اثر بخشی، ایمنی و ماندگاری بالای محصولات تولیدی خود، یکی از شرکت های قابل اعتماد در میان جامعه متخصصین و مراکز درمانی و زیبایی شناخته می شود.تئوسیال / هیالورونیک اسید / مهرآرسا

در سال ۲۰۰۴ سری کلاسیک ژل تئوسیال که امروزه در دنیا به طور وسیعی مورد استفاده قرار میگیرد معرفی گردید. ماده موثره برند تئو سیال، هیالورونیک اسید می باشد. مولکول هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و این مولکولی نقشی اساسی در ترمیم و بازسازی پوست به عهده دارد.

با بالا رفتن سن، میزان هیالورونیک اسید در پوست کاهش می یابد به طوریکه بین سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی این میزان به ۵۰ درصد میزان اولیه در پوست کاهش می یابد.  نتیجه کاهش میزان هیالورونیک اسید در پوست، افتادگی گونه ها، ظهور چین و چروک ها و به طور کلی تغییر در فرم و شکل صورت و عدم تقارن در چهره می باشد.  هیالورونیک اسید موجود در محصولات تئوسیال منشا غیر حیوانی داشته و به طور کامل توسط بدن بازجذب و حذف می شود.

ژل تئوسیال RHA که مخفف Resilient  Hyaluronic Acid است، نسل جدیدی از فیلر های صورت است که توسط شرکت تئوکسان طراحی شده و برای ارفع انواع چین و چروک صورت استفاده می شود. این فیلر دارای بهترین استاندارد های اروپاست و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا FDA نیز هست.

اطلاعات تکمیلی در مورد تئوسیال

زمانی که بحث و مشکل شما صورت و چین و چروک های روی آن باشد و به دنبال برگرداندن ظاهر جوان و صاف به پوست خود هستید، فیلر تئوسیال یک پاسخ بسیار مناسب و فراگیر به شمار می‌ رود. فیلر زیرچشم تئوسیال به نواحی پوست شما که کلاژن و اسید هیالورونیک از دست داده اند، حجم خواهد داد. از این ماده درمانی برای بزرگ کردن لب ها، پر کردن گودی و خطوط و لیفت های بدون جراحی صورت نیز استفاده می شود. در نهایت پر کردن چین و چروک های معمولی و عمیق پوست صورت متداول ترین کاربرد تئوسیال به شمار می رود.

ژل تئوسیال RHA یا همان اسید هیالورونیک انعطاف پذیر به شکل اسیدی و بر پایه هیالورونیک ساخته شده است تا بتواند پوست را در هر حرکتی پشتیبانی کرده و در عین حال به نرمی و زنده بودن پوست صورت کمک کند. این ماده برای اکثر بخش های پر حرکت صورت شما مفید و کاربردی است: ناحیه پریورال ( اطراف دهان)، گونه ها، چین و چروک های بینی، پیشانی و چروک های کنار چشم در دو طرف صورت. تئوسیال / هیالورونیک اسید / مهرآرسا

کاربرد های انواع ژل تئوسیال
۱- ژل تئوسیال RHA : چین و چروک های کم و سطحی

برای درمان چین و چروک های ضعیف و سطحی صورت، گردن و ناحیه بالای بدن و سینه ها کاربرد زیادی دارد.

2- ژل تئوسیال RHA : چین و چروک های معمولی

برای درمان چین و چروک های معمولی و متوسط در نواحی بالای صورت از نوع دوم تئوسیال استفاده می شود: به خصوص در ناحیه بین دو ابرو (گلابلا)، پیشانی و چین و چروک های کنار چشم از نوع دوم تئوسیال استفاده می شود. همچنین برای اضافه کردن حجم به لب ها یا بهبود حدفاصل آن ها می توان از این نوع تئوسیال بهره گرفت. دسترسی به این ماده بستگی به محل زندگی شما و کلینیک های تخصصی پوست اطرافتان دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر حتما با کلینیک مورد نظر خود تماس بگیرید.

۳- ژل تئوسیال RHA : چین و چروک های عمیق

برای درمان چین و چروک های عمیق بر روی صورت نظیر چروک های عمودی لب ها، خطوط عمیق، تقویت گونه ها و بازگردانی حالت اصلی صورت می توان از تئوسیال RHA نوع سوم استفاده کرد.

۴- ژل تئوسیال RHA : اضافه کردن حجم به نواحی مختلف صورت

این نوع از تئوسیال به نحوی طراحی شده است که می توان از آن جهت حجم دادن به نواحی پر حرکت صورت نظیر گونه ها بهره برد.

انواع مدل های ژل تئوسیال
ژل RHA 1

برای درمان چین و چروک های ریز صورت ، گردن و دکلته

تئوسیال RHA 2

برای درمان چین و چروک های متوسط در قسمت فوقانی صورت مانند گلابلا ، پیشانی و خطوط پنجه کلاغی یا افزودن حجم به لب ها و یا افزایش خط آنها.

ژل TEOSYAL RHA 3

برای درمان چین و چروک های عمیق صورت مانند چین های بینی ، خطوط عمودی لب ها ، خطوط و چین های عمیق ، تقویت گونه و بازیابی فرم صورت

تئوسیال TEOSYAL RHA 4

برای تهیه حجم در مناطق پویا و گسترده مانند گونه ها و خطوط صورت طراحی شده است

ژل KISS RHA

برای تغییر شکل ظریف و پویا لب با مقدار کمی ژل

خطوط عمیق TEOSYAL PURESENSE

برای درمان خطوط عمیق / چین و چروک ، چروک های بینی و خطوط ماریوت.

مزایای فیلرهای اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک در زمینه مراقبت از پوست و سلامت پوست مزایای بسیاری دارد. این ماده در پوست، مفاصل، چشم‌ها و بافت‌های پیوندی بدن یافت می‌شود. مهمترین قابلیت اسید هیالورونیک ظرفیت بالای آن در حفظ آب است.

تزریق ژل تئوسیال برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل تئوسیال هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و تمامی آقایان و خانم‌ها در هر سنی می‌توانند از این ژل جهت فرم دهی، زاویه‌سازی صورت و رفع چین‌وچروک استفاده کنند. دقت داشته باشید که تزریق این ژل برای افرادی که در سنین بالا قصد رفع چین‌وچروک خود را دارند، به‌قدر کافی مؤثر نیست. اما درهرصورت استفاده از این فیلر برای همه مجاز است، مگر آنکه پزشک به دلیل مصرف داروهای خاص، انواع بیماری‌های پوستی، بیماری‌های قلبی، سابقه سکته، دیابت، بارداری و یا قرار داشتن در دوران شیردهی تزریق ژل را ممنوع کند. تئوسیال / هیالورونیک اسید / مهرآرسا

آیا تزریق فیلر تئوسیال درد دارد؟

خیر؛ درمان عیوب پوست صورت به کمک ژل تئوسیال دردناک نیست؛ زیرا این ژل در ترکیبات خود حاوی موادی مثل لیدوکائین است. در نتیجه افراد هنگام تزریق هیچ دردی حس نخواهند کرد.

مدت‌زمان تزریق فیلر تئوسیال چقدر است؟

معمولاً درمان به کمک ژل تئوسیال حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد؛ البته این زمان باتوجه‌به ناحیه تزریق و مقدار ژل هم متغیر است.

حال بیمار بعد از درمان باتزریق ژل تئوسیال چگونه خواهد بود؟

به طور کلی بیشترین تورم در دو روز اول درمان همراه با کبودی ناچیز در محل تزریق خواهد بود. بلافاصله بعد از درمان می توانید به کارهای روزمره خود برسید. تورم جزئی بین 7 تا 10 روز طبیعی است.

آیا تئوسیال نوعی هیالورونیک اسید است؟

تئوسیال یک هیالورونیک اسید است. ماده موثره تئوسیال، هیالورنیک اسید است. سایر فیلرهای مبتنی بر هیالورنیک اسید، ژوییدرم و رستیلن هستند. تئوسیال / هیالورونیک اسید / مهرآرسا

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا”

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما ” سایت ” مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید