زیبایی پزشکی

پارایسو (پرایزو)

پارایسو (پارایزو)

مزو پرایزو راه حلهای کارآمد ، ایمن و از نظر علمی اثبات شده ، نتیجه سالها تحقیق و توسعه مداوم در آزمایشگاه است. درمان های غیر تهاجمی بدون درد ، بدون عوارض جانبی و نتایج فوری که به ما امکان می دهد راه حل های موثر و ۱۰۰٪ سفارشی برای مشکلات آرایشی صورت و بدن مانند پیر شدن پوست ، چربی موضعی ، لکه های پوستی ، ریزش مو ارائه دهیم.  پوست شل ، سلولیت ، علائم کشش ، زخم آکنه و غیره مروزه یکی از بهترین روش های درمان مشکلات پوستی انجام مزوتراپی است که تاثیر بسزایی که بر روی پوست می گذارد . ساخت کشور اسپانیا می باشد که انواع متفاوتی دارد.  این مزو با داشتن ترکیبات با منشا غیر حیوانی و بسیار زیست سازگار با بدن توانسته ایمنی و درصد اطمینان خاطر بسیار بالایی در بین مصرف کنندگان ایجاد کند.مزوتراپی پارایزو / مهرآرسا / پارایسو / زیبایی

همچنین با تامین تغذیه و نشاط مو از ریزش آن جلوگیری می کند. ویتامین ب 5 موجود در این کوکتل موجب آرامش و بهبود پوست می شود که حس نرم ، لطافت و ابریشمی مو را ایجاد می کند و همچنین این ویتامین تاثیر بسزایی بر جلوگیری از ریزش مو می گذارد. از مهم ترین مزایای مزوتراپی دور چشم نسبت به عمل های جراحی ویژگی غیر تهاجمی بودن آن است و روشی بسیار مطمئن به جهت افزایش زیبایی چشم است در این روش درمانی هیچ جای زخمی باقی نمی ماند و دارای عوارض جانبی جراحی نیز نمی باشد با کمک کوکتل مدل دور چشم (کاهش چین و چروک و پف دور چشم) برند پارایسو می توان مواد مغذی و مورد نیاز پوست و مو را بدون عوارض جانبی تامین کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را در سایت مهرآرسا دنبال کنید. مزوتراپی پارایزو / مهرآرسا / پارایسو / زیبایی

انواع محصولات پارایزو

آمپول مزوتراپی پارایزو
آمپول بیوتین پارایزو

تقویت فولیکول های مو و موهای منفرد ، در درمان موهای شکننده و آلوپسی ، همچنین برای ناخن های شکننده توصیه می شود. برای درمان درماتیت سبورئیک و اگزمای خشک می توان از آن به همراه دگزپانتنول ۲۰٪ استفاده کرد.

آمپول الکارنیتین پارایزو

اثر ضد سلولیت و تخلیه چربی . Transcutol به جذب کافئین کمک می کند.

آمپول آرتیچوک ARTICHOKE EXTRACT

محلول با عصاره کنگر فرنگی ، کمکی در رژیم های لاغری همراه با ال کارنیتین. سرشار از مواد معدنی ، ویتامین ها و مواد گیاهی فعال. عصاره کنگر فرنگی لیپولیتیک ، ادرار آور و آنتی اکسیدان است.

آمپول GINKO BILOBA EXTRACT

این عصاره باعث بهبود تن عروق و گردش میکروسکوپ می شود ، یک واقعیت مهم برای درمان التهابات پوستی موضعی ناشی از ادم و نارسایی مویرگی ، کوپروز ، کمبود صورت و آلوپسی است. همچنین کاهش سلولیت با اجزای ادماتی و عروقی نیز مفید است.

کوکتل مزوتراپی پارایزو
کوکتل پارایزو آنتی ایجینگ Anti Aging

ضد پیری با خاصیت مرطوب کننده و سفت کننده. عمق چین و چروک حاصل از انقباض عضلانی حالت صورت ، به ویژه در پیشانی و اطراف چشم را کاهش می دهد. ضد سلولیت و عامل لاغری. در تخریب چربی ها عمل می کند. به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد پیری پوست بسیار فعال است. مشخصه آن یک اقدام مهم در بهبود سفتی پوست است. کراتولیتیک ، سبوستاتیک و ضد میکروبی. سنتز کلاژن و الاستین را تحریک می کند.

کوکتل مو پارایزو Paraiso Hair plus

محلول ترمیم کننده و انرژی دهنده مو پرایزو که با دکسپانتنول (ترمیم کننده و تنظیم کننده مو) ، ویتامین B کمپلکس و آهن به شکل نمک گلوکونات فرموله شده و باعث تغذیه و نشاط مو می شود.

ویتامین B7: فیبر مو را تغذیه می کند. تحریک میکروسیرکولاسیون باعث کند شدن روند پیری پوست می شود. با تأمین تغذیه و نشاط مو ، از خراب شدن و ریزش مو جلوگیری می کند. ویتامین B5؛ آرامش را ایجاد می کند و به بهبود پوست کمک می کند و یک احساس نرم و لطیف دارد. برای درمان ریزش مو و درماتیت سبورئیک پوست سر مفید است. نتایج بسیار مثبت در درمان های آلوپسی پس از عفونت. ویتامین B6: باعث کاهش سطح سبوم و کاهش لکه ها می شود.

کوکتل جوانساز پارایزو

فرمولاسیون با اثر پر کردن به دلیل اسید هیالورونیک ، اصلی مسئول رطوبت رسانی به پوست. DNA سدیم با اثر تروفیک بر روی پوست ، اثر لیفتینگ و سفت کننده به دلیل DMAE و Organic Silicon. رنگ پوست را بازیابی می کند. اثر احیا کننده و روشن کننده روی پوست.

کوکتل استرچ مارک

کوکتل بازسازی و ترمیم کننده پوست برای علائم استرچ مارک . همچنین برای جلوگیری از ظهور موارد جدید استفاده می شود. خواص مرطوب کننده ، مغذی و تسکین دهنده را فراهم می کند ، سفتی و کشش پوست را تقویت می کند.

پاک کردن تهویه پوست آرامبخش و مقوی سنتز کلاژن را تقویت می کند. مکث را ترویج می کند. عناصر مغذی پوست را تأمین می کند. تونالیته جلدی و کشش را تقویت می کند. قدرت جلدی را تقویت می کند و به کاهش چین و چروک کمک می کند. مرطوب کننده ، مغذی و تسکین دهنده ویتامین B5. آرامش را ایجاد می کند و به بهبود پوست کمک می کند و یک احساس نرم و لطیف دارد. برای درمان ریزش مو و درماتیت سبورئیک پوست سر مفید است. نتایج بسیار مثبت در درمان های آلوپسی پس از عفونت.

کوکتل لاغری پارایزو

درمانی برای مبارزه با سلولیت و تشکیل رسوبات محلی چربی. این مواد حاوی ذوب و تخلیه طبیعی چربی هستند. فسفاتیدیل کلولین: به دلیل خاصیت امولسیون کننده چربی آنها به عنوان چربی سوزی عمل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را در سایت مهرآرسا دنبال کنید.

ویژگی های کوکتل جوانسازی و رفع چروک دور چشم :
  • از بین بردن پف زیر چشم و از بین بردن چین و چروک
  • از بین بردن سیاهی زیر چشم و خستگی و خشکی اطراف چشم را خیلی راحت درمان می نماید
مزایا کوکتل مو پارایزو
  • کیفیت و کارایی بالا
  • ماندگاری بالا برای مو
  • ترمیم کننده ریزش لکه ای
  • سازگاری و ایمنی بسیار بالا
  • نرم کننده و پرپشت کننده مو
  • سرشار از ویتامین های مرود نیاز مو
نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید