زیبایی پزشکی

ژل هایومکس چیست و چه مزایایی دارد؟

ژل هایومکس چیست و چه مزایایی دارد؟

ژل هایومکس چیست و چه مزایایی دارد؟

درباره ژل هایومکس باید بدانید که Hyomex پرکننده‌ای با اسید هیالورونیک است. فناوری این ژل توسط دانشمندان کشورهای مختلف توسعه یافته است. هیومکس نزدیک به ۱۵ سال دانش و تجربه در تولید بیوپلیمرها، مواد پرکننده و ژل‌های تزریقی دارد. محصولاتی که این شرکت تهیه و در بازار ارائه می‌دهد نیاز متخصصان و داوطلبان را برآورده می‌کند.

محصولات Hyomex قابل تجزیه زیست و ریشه غیرحیوانی هستند. ترکیبات ایجاد شده در فیلر هایومکس توسط یک تکنولوژی منحصربه‌فرد ایجاد می‌شود. محصول تولید شده در واقع یک ژل هیالورونیک اسید قوی، پایدار و تک فاز است. هایومکس ژل، معمولا ژل‌هایی با اسید هیالورونیک تک فاز با اتصال خالص است. اصلاح چین و چروک با ژل هایومکس اصل نتایج نرم‌تر، یکپارچه و مطلوب‌تری به همراه خواهد داشت.

Hyomex Filler فیلر با اسید هیالورونیک است که توسط محققانی از کشورهای مختلف ساخته شده است. تولید کننده ژل فیلر هایومکس دارای سابقه و همچنین تجربه طولانی در زمینه پرکننده های تزریقی و بیوپلیمرها است. دو ویژگی مهم یعنی ایمنی و کارایی بالا از جمله اهداف مهم و اصلی ژل هایومکس است. با افزایش سن و آغاز روند پیری پوست، اولین علائم پیری ظاهر می‌شود که از جمله شایع‌ترین آن‌ها می‌توان به چین و چروک‌ های اطراف دهان، خطوط اطراف چشم، خطوط پیشانی و همچنین شل شدن پوست اشاره کرد. در پوست صورت و گردن برای جلوگیری از اثرات پیری و مقابله با چین و چروک، تزریق فیلر Hyomex یک راه حل موثر و کاربردی خواهد بود، که با تزریق آن به راحتی می‌توانید به نتایج و اثرات شگفت‌انگیز، طبیعی و ماندگار برسید. علاوه بر این، از پرکننده هایومکس برای اصلاح لب‌های نامتقارن، حجم دادن و تزریق بر گونه‌ها، حجم چانه و فک و همینطور کاهش و اصلاح خط اخم و خط خنده استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید در مورد ژل هایومکس بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنم تا آخر این مطلب با مهرآرسا همراه باشید.

ژل هایومکس چیست و چه مزایایی دارد؟

هایومکس یک فیلر اسید هیالورونیک است که تکنولوژی آن توسط دانشمندانی از کشورهای مختلف توسعه داده شده است. شرکت هایومکس در زمینه تولید پلیمرهای زیستی (بیوپلیمر) و فیلرهای تزریقی ۱۵ سال تخصص و تجربه دارد. محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند می‌تواند نیازهای دکتر و بیمار را کاملاً پوشش دهد. ایمنی و اثربخشی دو هدف اصلی این شرکت است.

این شرکت در کشور چین می باشد و تحت لیسانس مراکز علمی معتبر Teoxane جنوا در کشور سوئیس فعالیت می نماید. تمرکز Hyamax در مورد مرطوب کننده ، پوست ضد چروک و ترمیم حساس به تغذیه پوست ، راه حل هایی را برای پروژه سالن های زیبایی پزشکی ارائه می دهد. محصولات شرکت هایومکس به پوست شما کمک کنید تا زاویه دار ، براق و درخشنده و جوان شود.

هایومکس پرکننده ای هیالورونیک اسیدی می باشد که فناوری آن به وسیله پژوهشگرانی از کشورهای گوناگون بسط و پیشرفت کرده است. ژل هایومکس دارای لیبل سوئیس و تولید کشور چین است. کمپانی هایومکس در عرصه ساخت پلیمرهای زیستی و فیلرها و ژل های تزریقی نزدیک به ۱۵ سال مهارت ، دانش و تجربه دارد. کارایی مناسب و ایمنی بالا از اهداف مهم این کمپانی معتبر است. از این رو فرآورده هایی که این کمپانی تهیه و به بازار عرضه کرده است احتیاجات متخصصان و داوطلبان را به خوبی پاسخ می دهد.

فرآورده های تولیدی هایومکس از منابع غیرحیوانی استخراج و قابلیت تفکیک و تحلیل زیستی نیز دارند. ترکیبات و پیوندهای به وجود آمده در این محصول با بهره گیری از فناوری دقیق و خاصی تشکیل شده و فرآورده هایی که عرضه می شود ، درحقیقت یک هیالورونیک اسید تک فازی ، مقاوم و بادوام است. یکی از مزیت های اصلی ژل های هایومکس تک فازی بودن آنهاست. زیرا تجزیه و خرد شدن ژل های تک فازی کاملاً با هم رخ می دهد و هنگامی که فیلر و ژل جذب می شود هیچ نشانه ای از آن در پوست باقی نخواهد ماند. در حالی که ژل های دو فازی برای رفع چین و چروک به اصلاح زیاد از حد نیاز دارند. از این رو بازسازی چین و چروک های پوستی با استفاده از ژل هایومکس اثراتی صاف تر ، یکنواخت تر و رضایت بخش تر را برای بیماران ایجاد و فراهم می سازد.

انواع ژل یا فیلر هایومکس

هر یک از ژل های تزریق شونده انواع متنوعی دارند که شما باید بدانید ژل هایومکس هم انواع مختلفی دارد و انواع آن عبارت می باشد از :

هایومکس دیپ :

این فیلر ماندگاری زیادی دارند و خطوط عمیق صورت را به خوبی می پوشاند. تزریق آن درد بسیار کمی دارد . ماندگاری آن حدود 9 تا 12 ماه می باشد.

هایومکس دیپ

هایومکس استرا دیپ :

این محصول یکی از انواع فیلرهای شفاف می باشد که نتیجه بلند مدتی بعد از تزریق دارد. شما می توانید برای بازیابی چانه، گونه و تیغه بینی این فیلر را تزریق کنید. چین و چروک های عمیق را با استفاده از آن به طور کلی می توانید از بین ببرید.

هایومکس استرا دیپ

هایومکس لیپز :

فرمول منحصر به فرد این ژل یکی از ویژگی های اصلی آن می باشد. شما بعد از تزریق این ژل متوجه خواهید شد که سریعا رگ های خونی به جای اصلی شان باز می گردند. از این ژل برای برجسته سازی لب ها استفاده می شود و شکل دهی به لب ها با استفاده از آن امکان پذیر می باشد.

هایومکس لیپز

مزایای استفاده و تزریق ژل هایومکس :
  • تزریق بسیار آسان : تزریق این ژل بسیار راحت است و با استفاده از سوزن های BD به راحتی انجام می شود .
  • درمان ایمن : هیالورونیک اسیدی که در ساخت این ژل به کار رفته جزو منابع غیر حیوانی محسوب می شود که اگر مدتی بعد از تزریق از بین برود به صورت کاملا طبیعی در بدن شخص جذب می شود .
  • دارای دوره نقاهت بسیار کوتاه : استفاده از این ژل نیازی به استراحت و درمان ندارد و کسانی که از آن برای رفع چروک پوست خود استفاده می کنند می توانند بلافاصله بعد از عمل تزریق به انجام کار های روزانه خود باز گردند .
  • نتیجه ی موثر با ماندگاری خوب : غلظت بسیار بالا در هیالورونیک اسید و پیوند هایی که در این ژل حاصل می شود ، باعث شده که استفاده از این ژل با ماندگاری طولانی مدت و دوام بالایی همراه باشد .
  • ایجاد تغییرات بسیار سریع : بعد از استفاده از این ژل ، فرد بلافاصله می تواند متوجه تغییراتی چون تفاوت رنگ پوست در چهره خود شود .

 

 

این محصول در سایت مهرآرسا موجود می باشد.

انتخاب درست ژل های تزریقی در پوست

در بازار آزاد تعداد زیادی ژل وجود دارد که ساخت چین است و به دلیل پایین بودن قیمت آن ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و استفاده از آن ها در مراکز نا معتبر رواج یافته است . این ژل ها بسیار بی کیفیت اند و عمدتا دارای عوارض متعددی هستند که ممکن است صدمات جبران نا پذیری را به بیماران وارد کنند .

عوارض آن ها عبارتند از بافت مردگی که در اصطلاح علمی به آن نکروز گفته می شود ، تورم ، کبودی طولانی مدت و فعال کردن سیستم ایمنی بدن .

کسانی که قصد استفاده از ژل ها را برای از بین بردن چین و چروک پوست خود دارند باید به این نکته توجه کنند که سلامتی می تواند مهمتر از هر چیزی باشد از جمله پول ، پس زمان استفاده از این ژل ها باید دقت کنید که از چه نوع برندی استفاده می کنید و این کار را به پزشکان متخصص واگذار نمایید و از مراجعه به مراکز نا معتبر جدا خود داری کنید .

ژل هایومکس چیست و چه مزایایی دارد؟

عوارض استفاده از ژل

تزریق ژل هایومکس می تواند با عوارض کوتاه مدت و موقتی همراه باشد . این عوارض شامل درد ، تورم و کبودی کوتاه مدت است که بعد از چند روز از بین رفته و فرد می تواند بلافاصله پس از تزریق فعالیت های روزانه خود را از سر گرفته و به زندگی عادی خود برگردد و هیچ نیازی به استراحت های طولانی مدت ندارد .

باید در نظر داشته باشید که تزریق این ژل علاوه بر این که باید توسط فردی متخصص انجام شود شخص استفاده کننده باید از دانش و ذوق پزشک خود مطمئن شود . به هر اندازه که پزشک شما برای تقارن صورتتان بیشتر وقت بگذارد و برای حفظ مقیاس آن بیشتر تلاش کند نتیجه کار شما زیباتر و دلچسب تر خواهد بود . در نگاهی کلی می توان نتیجه گرفت که از بین بردن چین و چروک با استفاده از این ژل می تواند همواره با نتایجی مطلوب تر و یک پارچه تر به نسبت دیگر ژل ها مورد تایید متخصصان و مراکز زیبایی در سراسر دنیا قرار گیرد .

لازم به ذکر است سایت “مهرآرسا” محصولاتی را برای زیبایی شما در نظر میگیرد که در راستا سبک زندگی سالم باشد و همچنین فروشگاه تخصصی “مهرآرسا” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

کیفیت ژل هایومکس

دوام و ماندگاری ژل هایومکس از ۶ تا ۱۲ ماه است. البته این به پوست و بافت مشتری نیز بستگی دارد. از آنجا که این پرکننده‌های ژل قابل تجزیه بوده و از منبع غیرحیوانی تولید می‌شوند، با بدن انسان سازگار هستند. آنها همچنین قدرت خوبی دارند. ژل‌ها به دلیل دوام خوب، قیمت مناسب و تکنولوژی به کار رفته در تهیه آن‌ها، در ایران بسیار محبوب هستند.

کاربرد ژل هایومکس
  • ژل هایومکس برای لب و همچنین برای صورت استفاده می‌شود.
  • پرکردن یا کاهش عمق خطوط خنده (چین‌های نازولبیال)
  • بر طرف کردن خطوط Marrionette (خطوطی که از گوشه لب به طـرف چـانه کــشیده می‌شوند)
  • برجسته سازی لب‌ها
  • پرکردن ناودان اشکی (Tear Trough)
  • برطرف کردن خط اخم (Frown line)
  • خطوط ناحیه پیشانی
  • اسکارهای صورت

فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآرسا

برخی از محصولات مصرفی پزشکی در حین درمان بیماری استفاده می‌شوند. حال، اگر محصول خوبی انتخاب نکنید، امکان دارد که فرآیند درمان با مشکلاتی مواجه شود. محصولات بهداشتی دیگر هم طوری هستند که در صورت بهره‌مند نبودن از استانداردهای بهداشتی و کیفی ممکن است، بیماری‌ها و مشکلاتی را به وجود آورند. پس به کیفیت خرید تجهیزات مصرفی پزشکی دقت زیادی داشته باشید. از آن جا که محصولات مصرفی پزشکی برای حفظ یا بهبود وضعیت کلی سلامتی در نظر گرفته شده است،شرکت مهندسی پزشکی”مهرآرسا“سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت مصرفی پزشکی و کمک به کاهش خطر یا کنترل بیماری ها و در راستای انتخاب سبک زندگی سالم، نقش مهمی در بهبود سلامتی بیمار داشته باشد.

فروشگاه تخصصی”مهرآرسا” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است که با رویکرد تسهیل در روند خرید لوازم مصرفی پزشکی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

شرکت مهندسی پزشکی “مهرآسا” با 10 سال سابقه و همکاری با بیمارستان ها و درمانگاه های کل کشور کلیه ی اقلام مصرفی پزشکی، لوازم و تجهیزات مصرفی پزشکی برای بیمارستان ها،مطب ها ،مراکز درمانی و داروخانه ها به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور پرداخته شده است.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما  سایت ” مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید