زیبایی پزشکی

تاثیرات هیر فیلر بر رشد مجدد مو

تاثیرات هیر فیلر بر رشد مجدد مو

تاثیرات هیر فیلر بر رشد مجدد مو

موی سر پر و سالم نشانه جوانی، نشاط و جذابیت است. ریزش مو در زنان و مردان اغلب تأثیر عمده ای در عزت نفس و اعتماد به نفس دارد. در حقیقت، کم پشتی مو در زنان و طاسی در مردان می تواند احساس شرم و خجالت را ایجاد کرده و بر زندگی اجتماعی فرد مورد نظر تأثیر منفی بگذارد. خوشبختانه، امروزه از روش درمانی تزریق فیلرمو می توان  برای مقابله با مشکلات ریزش مو استفاده کرد : فیلرمو – درمانی که باعث می شود موهای شما بعد از تقریباً 4 جلسه درمانی کاملاً پرتر به نظر برسد.
برای کسانی که نوع شدید تری از ریزش مو، آلوپسی یا کم پشتی دارند، درمان با فیلرهای مو می تواند نتیجه بخش باشد. فیلرمو یک ماده تزریقی است که بر اساس فرمول اختراع شده. فیلرمو می تواند به کاهش ریزش مو کمک کرده و در درمان رشد مجدد مو موثر باشد. این محصول نتیجه 13 سال تحقیق و توسعه توسط Caregen است و با موفقیت در سال 2016 به بازار عرضه شد. دارای تاییدیه CE 2265 است. این روش درمانی با پپتید-هیالورونیک اسید در بسیاری از موارد روند معکوس شدن ریزش مو را تضمین می کند و همزمان پوست سر و فولیکول های مو را احیا می کند تا رشد مجدد مو تحریک شود. فرمول پپتیدهای ثبت شده و اسید هیالورونیک باعث تقویت موهای موجود در فولیکول های مو می شود و طبق تحقیقات بالینی منجر به موهای ضخیم و ضخیم تر می شود.
استفاده مداوم از سشوار و اتوی مو، رنگ کردن موها یا آلودگی‌های موجود در محیط از عواملی هستند که می‌توانند به موهای شما آسیب بزنند و باعث نازک شدن و در نهایت ریزش آن‌ها بشوند. در بعضی افراد سطح ریزش بسیار گسترده‌تر است و می‌تواند منجر به طاسی‌های جزئی یا کلی بشود؛ اما در مواردی این ریزش باعث کاهش تراکم موها و کم‌پشت شدن آن‌ها خواهد شد. در چنین مواردی استفاده از فیلر مو یا Hair Filler بهترین راهکار درمان ریزش موها خواهد بود.

تاثیرات هیر فیلر بر رشد مجدد مو
عوامل مختلف مانند سیگار کشیدن، رژیم غذایی نامناسب، استرس و استفاده مداوم از محصولات شیمیایی یا حالت‌دهنده‌های حرارتی مو می‌توانند باعث نازک شدن موها و ریزش آن‌ها شوند. فیلرمو یک پزشک ۲۴ ساعته است که بر روی رشد مجدد موها و تقویت آن‌ها کار می‌کند تا قسمت‌های خالی سر را کاملا پر کرده و با افزایش ضخامت موها چهره شما را جذاب‌تر و جوان‌تر از قبل کند. پرکننده مو یک ماده ژل مانند است که همه مواد مغذی موردنیاز برای رشد مجدد موها شامل بیومیمتیک، هیالورونیک اسید، انواع ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و مواد معدنی را دارد. این مواد به تقویت ریشه موها کمک می‌کنند و باعث درمان ریزش مو با الگوهای زنانه و مردانه و حتی ریزش موی ژنتیکی خواهند شد. فیلر مو برای افرادی که موهای نازک و کم‌پشتی دارند و مایل به داشتن موهای پرپشت‌تر و زیباتر هستند کاربرد دارد. این روش درمانی یک لایه محافظ در اطراف فولیکول‌های مو ایجاد می‌کند تا از آن‌ها در برابر عوامل خطرناکی مانند استرس، نور خورشید و آلودگی‌های محیطی به‌خوبی محافظت شود.
فیلرمو یک ماده تزریقی است که با تکنیک میکرو تزریق به زیر پوست سر تزریق می‌شود و بعد از نفوذ در ریشه موها باعث تقویت فولیکول‌های مو و رشد مجدد موها خواهد شد. درواقع هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات این ماده موها را هیدراته می‌کند و با تحریک فیبروبلاست‌ها باعث تولیدکلاژن جدید خواهد شد. به‌علاوه این مواد باعث بهبود گردش خون در پوست سر می‌شوند و ضمن حفظ خاصیت ارتجاعی و جوان‌سازی این ناحیه به عملکرد بهتر فولیکول‌ها نیز کمک می‌کنند. این مواد نه‌ تنها باعث رشد مجدد موها می‌شوند بلکه راهکاری برای جلوگیری از گسترش ریزش و توقف آن نیز خواهند بود.
هیر فیلر مو نوعی تزریق به شمار می آید که براساس فرمول انحصاری و خاص و هم چنین هیالورونیک اسید برای احیای مو مورد استفاده قرار می گیرد. باید اشاره شود که هیر فیلر می تواند به کاهش ریزش مو کمک کرده و در درمان رشد مجدد مو موثر باشد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است، برای کسانی که نوع شدید تری از ریزش مو، آلوپسی یا کم پشتی دارند، درمان با فیلرهای مو می تواند بسیار اثر بخش باشد. فیلرمو توسط سوزن های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق میشود. سپس مواد سازنده آن آزاد شده و از مرگ سلولی جلوگیری میکنند و به کمک این روش ریزش غیرطبیعی مو را قطع میکنند و سلامت و شادابی بیشتر موها را به ارمغان می آورند. همچنین با احیای سلول های پوست سر گردش خون در آن ناحیه را افزایش میدهد و در نتیجه رشد مو را سرعت می بخشد که نتیجه پس از حداقل دو هفته قابل مشاهده می باشد. این محصول ساخت کشور کره است. برای تهیه این محصول می توانید در سایت مهرآرسا اقدام به خرید نمایید.

مزایای تزریق هیرفیلر
مزایای تزریق هیرفیلر

تزریق فیلر مو مزایای متعددی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تزریق فیلر مو کاملا بی خطر و ایمن است و نتیجه ای که بروی مو دارد واقع بینانه است و ماهیت درمانی دارد.
این ماده حاوی مواد طبیعی است که هیچ تاثیر منفی روی مو یا پوست سر ندارد و موجب تحریک ریزش مو نمی شود.
تزریق فیلر تاثیر طولانی مدتی روی موها دارد.
موهای نازک و شکننده را درمان می کند و موجب میشود موهایی ضخیم تر و پرتر داشته باشید.
با رنگ مو سازگار است و مانع از استفاده از رنگ مو نمی شود.
چرخه ی رشد مو را فعال کرده و موجب تحریک رشد مجدد مو می شود.
عمل میکروسیرکولاسیون (گردش خون و آبرسانی) پوست سر را تحریک می کند.
باعث افزایش تراکم و ضخامت مو می شود.
احیای فولیکول های مو و سلول های مو
مهار ریزش مو

چگونه فیلر مو کار می کند؟

برای رشد مجدد مو، تنظیم میزان بین عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که برای رشد مو ضروری هستند و تنظیم بی نظیر بین عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که در ریزش مو نقش دارند، ضروری است. پر کننده مو حاوی 7 پپتید ثبت شده است. هر پپتیدی با آزمایشات مختلف آزمایشگاهی انجام شده توسط Caregen، اثر خود را در روند رشد مجدد و ریزش مو نشان داده است. فیلرمو باعث گردش خون در پوست سر می شود و به فولیکول ها کمک می کند تا احیا شوند و باعث رشد مجدد موها شوند. این فن آوری با انتشار و نفوذ مداوم و تنظیم این مواد فعال در پوست، اثر 7 پپتید را به مدت دو هفته افزایش می دهد.

ویژگی های فیلر مو کدام است؟

فیلر مو ویژگی های بسیار خاصی دارد که همین ویژگی ها سبب شده است تا پزشکان به استفاده از آن توصیه کرده و به افراد دارای ریزش مو تا کید کنند که از این روش بهره ببرند. از جمله ویژگی های بسیار مهم فیلر مو می توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:
تحریک رشد مو:
کمپلکس فیلرمو می تواند با تقویت عملکرد بتا-کاتنین و فعال سازی سلول های بنیادی آن که دوباره رشد مو را در مرحله رشد مو یا آناژن تضمین می کند، رشد مو را تحریک کرده و موهایی زیبا و پر پشت را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.
مهار آلوپسی:
کمپلکس فیلرمو می تواند از عوامل اصلی ریزش مو، در برابر آلوپسی محافظت نماید.
آنتی اکسیدان:
کمپلکس فیلر مو می تواند با کنترل ROS، ناشی از اشعه UV یا فرا بنفش، استرس و سایر عوامل خارجی، آلوپسی را مهار کرده و موهایی سالم را برای شما به ارمغان بیاورد.
تحریک آنژیوژنز:
کمپلکس فیلرمو می تواند با تأمین تغذیه ریشه مو از طریق محرک آنژیوژنز، در کنار تحریک خون رسانی و ساخت عروق خونی جدید به تولید فولیکول های موی سالم کمک شایانی نماید.

تزریق فیلر مو چگونه انجام می شود؟
تزریق فیلر مو چگونه انجام می شود؟

قبل از آن که به بررسی نحوه انجام فیلر مو بپردازیم، باید اشاره کنیم که به منظور رشد مجدد مو، تنظیم بین عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که برای رشد مو ضروری هستند و هم چنین تنظیم میان عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که در ریزش مو نقش دارند، بسیار مهم و ضروری می باشد.فیلرمو باعث گردش خون در پوست سر می شود و به فولیکول ها کمک می کند تا احیا شوند و باعث رشد مجدد موها گردند. این فن آوری با انتشار و نفوذ مداوم و تنظیم این مواد فعال در پوست، قابل رویت می باشد.
لازم به ذکر است که فیلر مو به وسیله سوزن های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق می ‌شود. برخی از بیماران تزریقات را در بعضی از نقاط پوست سر حساس تر تجربه می کنند. در واقع تزریق فیلر مو نیازی به بیهوشی ندارد اما در صورت تمایل می توان با مشورت پزشک از ژل های بی حسی و موضعی استفاده کرد. زمانی بی حسی نباید بیشتر از نیم ساعت باشد و پزشک با ماساژ ملایم می تواند باعث کاهش درد احتمالی شود.
نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که به جهت ایمنی و رفاه حال بیمار، باید قبل از درمان از مشاوره استفاده شود. در طول مشاوره قبل از درمان، بیمار سوابق پزشکی فعلی و گذشته و همچنین داروهایی که مصرف می کند و در کل وضعیت سلامتی خود را به پزشک اطلاع می دهد و پزشک با توجه به شرایط بیمار و متناسب با آن جلسات درمانی را آغاز می کند.
لازم به ذکر است سایت “مهرآرسا” محصولاتی را برای زیبایی شما در نظر میگیرد که در راستا سبک زندگی سالم باشد و همچنین فروشگاه تخصصی “مهرآرسا” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

استفاده از فیلر مو برای چه کسانی مناسب نمی باشد؟

استفاده از فیلر مو برای همه افراد مناسب نیست و بهتر است که برخی از افراد از این روش استفاده نکنند و هم چنین برای بهره گیری از این روش با پزشک معالج خود مشورت نمایند. از جمله افرادی که گزینه مناسب برای فیلر مو نیستند، می توان به موارد زیر اشاره داشت:
زنان و مردان با حساسیت بالا به اسید هیالورونیک
زنای که باردار یا شیرده
زنان و مردانی که از داروهای ضد انعقاد خون یا مواد رقیق کننده خون استفاده می کنند.
مردان و زنانی که در سیستم ایمنی بدن خود یا سیستم ایمنی درمانی دچار مشکل هستند.
زنان و مردان مبتلا به التهاب پوست سر
افرادی که به دیابت مبتلا هستند.
افرادی که به رماتیسم،آنژین، آندوکاردیت و آسیب های مفصلی حاد مبتلا هستند.
افرادی که مبتلا به التهاب پوست سر هستند.
کودکان و خردسالان
افرادی که دارای زخم باز و عفونی در ناحیه سر هستند.
به علاوه افراد ذکر شده در زیر گزینه مناسبی برای استفاده از این روش می باشند:
زنان و مردانی که از هر نوع آلوپسی بدون جای زخم رنج می برند.
مردان و زنان در هر سنی که در کل موهای کم پشت و ضعیف تری دارند.
زنان و مردانی که از ریزش بیش از اندازه مو رنج می برند.
بیماران آلوپسی که می خواهند در ترکیب با سایر روش های درمانی مو اثرات بیشتری ایجاد کنند.

نحوه سفارش دهی در سایت مهرآرسا

حال با تمامی مطالب اراِئه شده یکی از معتبر ترین شرکت های پخش تجهیزات پزشکی،زیبایی پزشکی و خانگی پزشکی، شرکت “مهرآرسا” می باشد که با تکیه بر رضایت مندی بالای مشتریان، و ارائه بهترین محصولات با هزینه ای مقرون به صرفه، از محبوبیت خاصی بهره مند شده است. تمامی محصولات قابل فروش در سایت “مهرآرسا” سلامت تضمین شده و طبق استاندارد های جهانی می باشند. برای خرید مستقیم و بدون واسطه از این شرکت می توانید به صورتی اینترنتی محصولات مدنظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش، محصول درخواستی را درکمترین زمان ممکن،درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.
ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت “ارتباط با ما سایت ” مهرآرسا“درج شده است، مراجعه کنید.امیدواریم از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید