زیبایی پزشکی

همه چیز در مورد بوتاکس مصپورت

همه چیز در مورد بوتاکس مصپورت

همه چیز در مورد بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت از تولیدات ایرانی و یکی از بهترین مارک های بوتاکس در ایران می باشد. تولید بوتاکس مصپورت توسط شرکت‌های مختلفی انجام می شود. بجز بوتاکس مصپورت برندهای متعددی از بوتاکس از کشور های مختلف وجود دارد. می توان بوتاکس مصپورت تولید ایران را از نظر کمی و کیفی برابر با آنها دانست. بوتاکس مصپورت با کارایی مشابه بوتاکس دیسپورت بهترین نوع بوتاکس است که ماندگاری طولانی در فلج عضلات و رفع چین و چروک ها  دارد. در میان کشورها و برندهای تولیدکننده بوتاکس در جهان یک شرکت ایرانی با تکیه بر دانش خود و تاثیرپذیری از برندهای مطرح اقدام به تولید بوتاکس مصپورت نموده و در این امر بسیار موفق عمل کرده و توانایی رقابت با برندهای مطرح دنیا را نیز دارا می باشد. بوتاکس مصپورت قابلیت بسیار بالایی در رفع خطوط عمیق صورت دارد.

بوتاکس مصپورت با الهام از بوتاکس دیسپورت که یک برند سرشناس در جهان است ساخته و تولید می گردد. تاثیر تزریق بوتاکس مصپورت بر روی خطوط عمیق صورت و پیشانی بسیار قابل توجه می باشد. بوتاکس مصپورت در ایران توسط شرکت دارو سازی مصون دارو تولید می شود و اساس کار آن مانند تمام برند های بوتاکس دیگر با فلج کردن حرکت عضله توسط سم بوتولینوم است. این ماده با قرار گیری در پایانه های عصبی عضلات طی فرایندی مانع از انقباض عضلات می شود. بوتاکس مصپورت مانند سایر بوتاکس ها باید در دمای ۴ درجه سانتی گراد یخجال نگه داری شوند. برای حفظ این دما معمولا در زمان حمل و نقل آن از ماشین های یخجال دار و یا کول باکس ها استفاده می شود به همین دلیل در زمان جابجایی این بوتاکس حتما باید از یخ جامد استفاده نمود.

همه چیز در مورد بوتاکس مصپورت

به دلیل تولید این محصول در داخل کشور استفاده از آن بسیار به صرفه بوده و به راحتی قابل دسترس می باشد. این محصول کاربردی را می توانید در سایت مهرآرسا تهیه فرمایید.

بوتاکس مصپورت با نام ژنریک توکسین کستریدیوم بوتولینوم تیپ A و با شکل دارویی به صورت پودر لیوفیلیز استریل تزریقی در واحدهای ۵۰۰ و ۱۵۰ در دسترس می باشد. این بوتاکس تولید داخل می باشد، مقدار ۵۰۰ واحدی نرمال ۳ سی سی آن قابل استفاده برای ۳ نفر بوده و تاریخ انقضای آن به مدت ۶ ماه می باشد. تزریق بوتاکس حساس بوده و فقط به نقاط مشخصی باید تزریق شود وگرنه ممکن است فرد دچار عوارض ناخواسته ای مانند افتادگی پلک شود. بوتاکس ایرانی مصپورت به صورت متوسط تا شدید خط اخم بین ابروها را به طور موقت از بین می‌برد. مدت زمان ماندگاری تزریق مصپورت معمولاً بین ۴ تا ۶ ماه است و تأثیر تزریق آن اکثراً ۳ تا ۱۰ روز به طول می انجامد. تزریق بوتاکس مصپورت نوعی درمان غیرجراحی است که باید توسط متخصص انجام شود و خطوط اخم متوسط تا شدید بین ابروها را موقتاً از بین می‌برد. متخصص مقدار بسیار کمی بوتاکس مصپورت را با سوزن‌های بسیار ظریف مستقیماً در عضلاتی تزریق می‌کند که عامل ایجاد این خطوط مقاوم هستند. تزریق بوتاکس مصپورت معمولاً حدود ده دقیقه طول می‌کشد و پس از آن نیازی به استراحت کردن ندارید. نتیجه تزریق بوتاکس مصپورت پس از چند روز کاملاً محسوس خواهد بود و این نتیجه بیش از چهار ماه ماندگاری دارد. البته نتایج برای تمام بیماران یکسان نیست.

بوتاکس مصپورت برای از بین بردن خطوطی مانند اخم، پیشانی، گردن و همچنین اطراف چشم به کار می رود. با ظهور آثار پیری و افزایش سن، یقینا شما به فکر راه چاره ای برای برطرف کردن این آثار می افتید. بوتاکس مصپورت یکی از برندهای محبوب ایرانی است که با هدف از بین بردن آثار پیری و کهولت سن در عرصه زیبا سازی و جوانسازی پوست، معرفی شده است.

بوتاکس مصپورت یک محصول ایرانی با کیفیت بسیار بالا برای رفع چین و چروک صورت می‌باشد. بسیاری از ما با دلایل تزریق بوتاکس آشنایی داریم و یا در اطرافیان خود با افرادی مواجه می‌شویم که با تزریق بوتاکس روند پیر شدن پوست و ایجاد چین و چروک را چندین را به تعویق انداخته‌اند. اگر قصد تزریق بوتاکس و به تعویق انداختن پیر شدن پوست هستید، تا پایان این مقاله ما را  در سایت مهرآرسا همراهی کنید.

کاربردهای بوتاکس مصپورت

کاربردهای بوتاکس مصپورت

بوتاکس یک داروی “جوان کننده” موثر برای حفظ و حفظ زیبایی است. بیش از یک دهه است که با موفقیت در سراسر جهان استفاده می شود. در واقع، سم بوتولینوم زمان را به عقب برنمی‌گرداند، با این حال، این جزء قوی‌ترین شل‌کننده ماهیچه‌ای از طبیعت پروتئینی است که ماهیچه‌های صورت را شل می‌کند. در نتیجه، پوست بالای آنها صاف تر می شود و شدت بصری چین و چروک ها کاهش می یابد. بوتاکس مصپورت برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پیشانی، دور چشم، گردن و خط اخم مورد استفاده قرار می گیرد. میزان بوتاکس تزریق شده به عمق چین و چروک و سن افراد بستگی دارد.

مزایای تزریق بوتاکس مصپورت
  • نتایج بالینی را می توان بسیار سریع مشاهده کرد.
  • درمان ایمن و موثری برای اختلالات و رفع بسیاری از انواع چین و چروک دارد.
  • این نوع بوتاکس دارای اثربخشی طولانی مدت است.
  • استفاده آسانی دارد و توانسته است رضایت همه را بدست آورد.
دورنمای تولید بوتاکس مصپورت

از آنجایی‌ که در بوتاکس دیسپورت پروتئین‌های کمتری مولکول فعال را احاطه می‌کنند، نتیجه تزریق دیسپورت سریع‌تر مشاهده می‌شود و به علت کوچک بودن مولکول ها، تفاوت بین ناحیه درمان شده و دیگر ناحیه‌ها بسیار ظریف و جزیی خواهد بود. به این دلایل است که بوتاکس نوع دیسپورت خواهان بسیاری دارد. اما اخیراً در ایران شرکت داروسازی مصون دارو بوتاکسی شبیه به دیسپورت با نام تجاری مصپورت با مواد موثره توکسین خالص شده، کلستریدیوم بوتولینوم تیپ آ، کمپلکس با هماگلوتینین تولید کرده است که در ویال های ۵۰۰ واحدی در بازار عرضه شده است و هر ویال برای مصرف سه نفر می باشد.

شرکت مصون دارو اولین و تنها تولید کننده توکسین کلستریدیوم بوتولینوم تیپ A با نام تجاری مصپورت در ایران می باشد. طبق گزارشات تولید این محصولات در شرکت مصون دارو با کیفیتی در سطح استانداردهای آمریکا و اروپا می باشد. کاربرد آن در رفع چین و چروک ها و تیک های عصبی و سایر موارد پزشکی می باشد. ظرفیت ‎های تولید ایجاد شده در این شرکت چندین برابر نیاز کشور بوده و در حال حاضر این شرکت به طور کامل می تواند نیازهای مصارف داخلی را بر طرف نماید.

بوتاکس مصپورت

برتری بوتاکس ایرانی مصپورت نسبت به برندهای خارجی

 بوتاکس مصپورت یک محصول تازه تولید شده است. این نوع بوتاکس نیز مانند هر محصول تازه تولید شده ی دیگری نیز در ابتدا توسط انجمن های پزشکی مورد انتقاد قرار گرفت و پیش بینی می شد که بوتاکس مصپورت هم مانند بوتاکس های چینی عوارض ناخواسته ای به دنبال دارد. اما با گذشت زمان و مقایسه عملکرد مثبت بوتاکس ایرانی مصپورت با برندهای تقلبی خارجی، این محصول توانست کیفیت خود را اثبات نماید و اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند به طوری که هم اکنون در بازار ایرانی و جهانی مصپورت جایگاه ویژه ای دارد و سم  بوتولینوم  به گونه ای عضلات را فلج می کند که در این محصول مانند محصولات کشورهای دیگر به کار رفته است.

قابل ذکر است که مصپورت دارای تاییدیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. از دلایل ساخت و تولید بوتاکس ایرانی این است که تولید این دارو در کشور به صرفه تر بوده و دارای اثر گذاری بهتر نیز می باشد، یک بوتاکس نسبتا ارزان و در عین حال کارایی خوبی دارد و نسبت به بوتاکس های چینی (کانادایی) موثرتر و احتمالاً عوارض بسیار کمتری داشته است، علاوه بر آن در صرف هزینه های بوتاکس نیز صرفه جویی خواهد شد. می توان این ویژگی ها را از مزایای بوتاکس مصپورت دانست. این بوتاکس دارای قیمت مناسب و تاثیرگذاری بالایی است. بوتاکس مصپورت مانند دیگر بوتاکس های ایرانی توسط وزارت بهداشت تایید شده و دارای اعتبار است. این محصول در سایت مهرآرسا قابل دسترسی است.

مشخصات بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت با نام ژنریک  توکسین کستریدیوم بوتولینوم تیپ A، نام تجاری  MASPORT و با شکل دارویی به صورت پودر لیوفیلیز استریل تزریقی در واحدهای ۵۰۰ و ۱۵۰ در دسترس می باشد. این بوتاکس تولید کشور ایران می باشد، مقدار 500 واحدی نرمال 3 سی سی آن قابل استفاده برای 3 نفر بوده و تاریخ انقضای آن به مدت 6 ماه به ثبت رسیده است. برای تزریق این محصول باید از پزشک و متخصص مجرب کمک بخواهید. تزریق بوتاکس فرایندی بسیار حساس بوده و فقط به نقاط مشخصی می بایست تزریق شود و گرنه ممکن است فرد دچار عوارض ناخواسته ای مانند افتادگی پلک شود.

بوتاکس مصپورت

بوتاکس ایرانی مصپورت به صورت متوسط تا شدید خط اخم بین ابروها را به طور موقت از بین می‌برد. مدت زمان ماندگاری تزریق مصپورت  معمولا بین 4 تا 6 ماه است و تاثیر تزریق آن اکثرا 3 تا 10 روز به طول می انجامد تا به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید که  البته قابل ذکر است که مدت ماندگاری و مدت اثر آن بستگی به مکان تزریق و طریقه ی تزریق هم دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول ادامه این مقاله را در سایت مهرآرسا دنبال کنید.

مدت ماندگاری بوتاکس مصپورت
  • نتایج و ماندگاری بوتاکس مصپورت با برند دیسپورت خارجی قابل رقابت است، و معمولا بین 4-6 ماه می باشد.
  • عوامل متعددی در ماندگاری بوتاکس دخیل می باشد. این عوامل شامل سن و عمق چروک پوستی، ساختار پوست و الاستیسیته در هر فرد، مصرف سیگار، نور مستقیم آفتاب و…
مراقبت های بعد از بوتاکس مصپورت
  • عدم قرارگیری در زیر نور مستقیم آفتاب و یا هرگونه حرارت تا چند ساعت بعد تزریق
  • عدم انجام فعالیت های شدید بدنی و یا ورزش سنگین پس از تزریق بوتاکس
  • استفاده از کمپرس سرد برای رفع کبودی التهاب موضع تزریق
  • از اعمال فشار در ناحیه تزریق به هر شکلی خودداری شود.
  • تا چند ثانیه پس از تزریق از پایین نگه داشت سر خودداری شود.
  • جهت دریافت نتیجه بهتر پس از تزریق از دراز کشیدن و مالش ناحیه تزریق خودداری نمایید.
هشدارهای مصپورت
  • مصرف این دارو در بیماران میاستنی گراویس منع مصرف دارد.
  • این دارو در بیماران با مشکل در بلع یا تنفس باید با احتیاط مصرف شود.
  • پس از تزریق بمدت ۲۰ دقیقه بیمار در مطب پایش گردد.
  • نظافت محل تزريق حتما قبل از تزریق بررسی گردد.
  • از تزریق محصول داخل رگ و یا به صورت زیر جلدی اکیدا خودداری نمایید.
همه چیز در مورد بوتاکس مصپورت
بررسی عوارض بوتاکس مصپورت

معمولا تزریق بوتاکس مصپورت عوارض بسیار خفیفی دارد و این عوارض در افراد نادری مشاهده شده است، اما در هر حال باید احتمالات را در نظر گرفت از این رو باید به عوارضی همچون کبودی، التهابات پوستی، تورم و آلرژی اشاره کنیم.

نحوه خرید تجهیزات پزشکی سایت مهرآرسا

حال با تمامی مطالب اراِئه شده یکی از معتبر ترین شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تخصصی و خانگی، شرکت “مهرآرسا” می باشد که با تکیه بر رضایت مندی بالای مشتریان، و ارائه بهترین محصولات با هزینه ای مقرون به صرفه، از محبوبیت خاصی بهره مند شده است. تمامی محصولات قابل فروش در سایت “مهرآرسا” سلامت تضمین شده و طبق استاندارد های جهانی می باشند. برای خرید مستقیم و بدون واسطه از این شرکت می توانید به صورتی اینترنتی محصولات مدنظر خود را انتخاب کرده  و پس از ثبت سفارش، محصول درخواستی را درکمترین زمان ممکن،درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت “ارتباط با ما سایت “مهرآرسا“درج شده است، مراجعه کنید.امیدواریم از خرید خود لذت ببرید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید