زیبایی پزشکی

آیا کاربرد کوکتل رویتاکر را می دانید؟

آیا کاربرد کوکتل رویتاکر را می دانید؟

آیا کاربرد کوکتل رویتاکر را می دانید؟

رویتاکر یک شرکت دانش بنیان فرانسوی است که فعالیت خود را از سال 2003 در زمینه تحقیق، طراحی و ساخت دستگاه های پزشكی متناسب با استاندارد های روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت زیبایی و جوانسازی برای محافظت از پوست و مو آغاز کرده است. به لطف دانش و تخصص شرکت رویتاکر در تولید محصولات زیبایی و درمانی، این شرکت به عنوان یک تولید کننده کوکتل های مزوتراپی ، پیشگام در ارائه فرمول های خاص ترکیب شده با اسید هیالورونیک شناخته شده است. رویتاکر فرانسه کوکتل های مزوتراپی متنوعی را برای جوانسازی و درمان مشکلات پوستی تولید می نماید. این  کوکتل مزوتراپی  فرانسوی یکی از مارک های معتبر تولید کننده مزو در دنیا می باشد.  محدوده فعالیت رویتاکر ، بازار های زیبایی و پزشکی است و محصولات این شرکت به بیش از 40 کشور صادر می شود. در سال های اخیر رویتاکر به دلیل تولید چندین محصول زیبایی از جمله سایتوکر به عنوان “بهترین کوکتل مزوتراپی” و هیرکر به عنوان “بهترین کوکتل برای زیبایی و تقویت مو” مورد تقدیر قرار گرفته است. این جوایز به دلیل عملکرد بالای آن ها و نشان دهنده اعتقاد رویتاکر به تولید محصولات کارآمد و ایمن می باشد. امروزه رویتاکر یکی از اصلی ترین شرکت ها در تولید و توزیع محصولات زیبایی در عرصه بین المللی به حساب می آید. این کوکتل حاوی ایمپلنت‌ های قابل جذب بسیار زیادی می‌ باشد . کمپلکس جوانساز این کوکتل از هیالورونیک اسید به همراه سایر مواد مغذی فرموله شده است . به طور کلی می‌ توان گفت که اسید هیالورونیک موجود در این کوکتل ، پوست را مرطوب می کند و رطوبت آن را بازیابی می کند ، ویتامین ها و نمک های غیر الی موجود در این محصول ، به افزایش تغذیه رسانی سلول ها ی پوستی کمک می کنند و تنفس سلولی را بهبود می بخشند . علاوه بر کاهش لک ها و کمرنگ تر کردن قسمت های تیره پوست ، می توان برای پر کردن خطوط ریز و ترمیم چین و چروک ها نیز از این کوکتل کمک گرفت . تاثیرات این کوکتل ، در همان روزهای اول پس از تزریق خود را نشان می دهند .

آیا کاربرد کوکتل رویتاکر را می دانید؟

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در سایت مهرآرسا و در این مقاله در ادامه مطالعه فرمایید.

تکنولوژی ساخت کوکتل رویتاکر فرانسه

ماده اصلی مورد استفاده در تولید محصولات رویتاکر ، اسید هیالورونیک است که منشأ غیر حیوانی داشته و به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود؛ به همین دلیل محصولات دارای اسید هیالورونیک ایمن بوده و خطر بروز واکنش های آلرژیک کمتری دارند. نکته ای که کوکتل های رویتاکر را با سایر محصولات مشابه متمایز می نماید، فرمول اصلاح شده آن است که شامل یک مجموعه جوانسازی پیشرفته و ژل هیالورونیک اسید مقاوم است و تنها با یک بار تزریق، تاثیرات شگفت انگیز آن را احساس خواهید کرد. این ماده به دلیل داشتن ویژگی های خاص از جمله، آبرسانی و ضد چین و چروک بودن، بسیار برای جوانسازی پوست مفید و حائز اهمیت است.

 

کوکتل رویتاکر

مواد موجود در کوکتل رویتاکر مو
  • ارژنین
  • گلوتامبن
  • گلایسین
  • اورنیتین
  • زینک گلوکونات
  • امینو اسید ها
کاربرد کوکتل فرانسوی رویتاکر

مزو رویتاکر انواع مختلفی از فیلر و کوکتل های ایمن و کارآمد را برای جوانسازی و درمان در سطح جهانی تولید کرده و موارد کاربرد آن ها را به سه گروه تقسیم بندی می کند:

  • جوانسازی

کوکتل جوانساز دارای پر فروش ترین کوکتل های مزوتراپی رویتاکر بوده و هدف آن بهبود سریع چین و چروک های سطح پوست است. اثرات خارق العاده کوکتل رویتاکر شامل ایجاد تعادل در میزان هیدروژن پوست ، بهبود خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست و آبرسانی به آن می باشد.

کوکتل های مزوتراپی رویتاکر

  • تقویت مو و پوست سر

کوکتل مو رویتاکر بهترین انتخاب برای تقویت مو پوست سر است. کوکتل مزوتراپی مو رویتاکر بسیاری از نگرانی های مختلف پوست و موی سر که در اثر عوامل متعددی از جمله استرس، اگزما، پسوریازیس، كمبود آهن، عدم تعادل هورمونی و … ایجاد می شود را بر طرف می كند. این مزو با بهره گیری از تركیب ویتامین های گروه ب، اسید های امینه، اسید هیالورونیک و روی سبب آبرسانی پوست سر و جلوگیری از ریزش و شكستگی مو می شود.

  • مراقبت از بدن

کوکتل رفع سلولیت و لاغری رویتاکر و همچنین کوکتل مزوتراپی استرچ کر رویتاکر یك سرم تزریقی و بدون جراحی است كه براي مراقبت از بدن و تقویت میكروسركولاسیون و از بین بردن چربی های بدن استفاده می شود. این شركت محصولات مطمئن و ایمنی مانند نخ صورت براي جوانسازی ابرو ها ، گردن و گونه نیز تولید و روانه بازار كرده است.

کوکتل مزوتراپی استرچ کر رویتاکر

انواع کوکتل مزوتراپی رویتاکر
  • رویتاکر مو
  • مزو برای رفع سلولیت
  • مزوی لاغری
  • کوکتل جوانساز
  • کوکتل مخصوص لیفتینگ پوست

این محصول بسیار کاربردی را می توان با اطمینان خاطر از سایت مهرآرسا تهیه کرد.

کوکتل رویتاکر مو برای چه کسانی تاثیر فوق العاده دارد؟
  • کسانی که دارای موهای خشک و دهیدراته هستند
  • کسانی که دارای ریزش بیش از حد مو هستند
  • درمان ریزش مو اندروژنیک
کوکتل رویتاکر
مزایای استفاده از کوکتل مو رویتاکر چیست؟
  • استفاده از این محصول برای مقابله با ریزش مو و درمان شوره ی سر بسیار بسیار کاربردی است.
  • از این محصول می توانید موهای خود را تقویت کنید و موهای آسیب دیده ی خود را احیا کنید و از داشتن موهای زیبا لذت ببرید.
  • برای تقویت لامپ های مو و جلوگیری از ریزش مو حائز اهمیت می باشد.
  • استفاده از این محصول سبب جذب مواد مغذی موثر در موها و پوست سر می شود.
  • در انتها لازم به ذکر می باشد که سبب آبرسانی و هدیراته شدن پوست سر می شود.
لاغری با استفاده از کوکتل مزو لاغری رویتاکر؟

یکی از خواسته های افرادی که دارای اضافه وزن دارند لاغری و رسیدن به اندام دلخواه می باشد اما این افراد قادر به لاغری با استفاده از روش های تهاجمی نمی باشند خبر خوشحال کننده این است که شما عزیزان با استفاده از کوکتل لاغری رویتاکر می توانید اضافه وزن خود را کاهش دهید و به وزن و اندام ایده آل خود دست یابید.

حال سوال ایجاد شده در ذهن شما این است که کوکتل لاغری رویتاکر چگونه سبب لاغری می شود؟

در جواب این سوال باید پاسخ داد که با استفاده از این محصول موجب فعال شدن لیپولیز می شوید که سبب کاهش چربی های بدن می شود و وجود کافئین در این محصول بسیار موثر می باشد.

با استفاده از این محصول می توانید سلولیت های بدن ( چربی های انباشته شدن ) را از بین ببرید به این صورت که وجود هیالورونیک اسید موجود در این کوکتل سبب هیدرولیز غشای سلولی می شود و گره های چربی که همان سلولیت ها می باشند را نابود می کند.

شایان ذکر می باشد که کافئین موجود در این محصول سبب افزایش میکروسیرکولاسیون پوستی می شود و موجب شکسته شدن اسید های چرب می شود.در انتها لازم به ذکر می باشد که هیالورونیک اسیدی که در این کوکتل موجود می باشد علاوه بر اینکه سلولیت های بدن را از بین می برد موجب آبرسانی و هیدراته شدن ظاهر بیرونی بافت ها می شود که این امر در زیبایی پوست بسیار موثر می باشد.

آنچه همیشه برای ما اولویت داشته است تضمین سلامت شما در “مهرآرسا

کوکتل رویتاکر
موارد منع مصرف
  • حساسیت نسبت به یکی از مواد تشکیل دهنده
  • درمان با انتی بیوتیک ها
  • اختلالات خود ایمنی
  • اختلالت همراه با خونریزی

فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآرسا

برخی از محصولات مصرفی پزشکی در حین درمان بیماری استفاده می‌شوند. حال، اگر محصول خوبی انتخاب نکنید، امکان دارد که فرآیند درمان با مشکلاتی مواجه شود. محصولات بهداشتی دیگر هم طوری هستند که در صورت بهره‌مند نبودن از استانداردهای بهداشتی و کیفی ممکن است، بیماری‌ها و مشکلاتی را به وجود آورند. پس به کیفیت خرید تجهیزات مصرفی پزشکی دقت زیادی داشته باشید. از آن جا که محصولات مصرفی پزشکی برای حفظ یا بهبود وضعیت کلی سلامتی در نظر گرفته شده است،شرکت مهندسی پزشکی”مهرآرسا“سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت مصرفی پزشکی و کمک به کاهش خطر یا کنترل بیماری ها و در راستای انتخاب سبک زندگی سالم، نقش مهمی در بهبود سلامتی بیمار داشته باشد.

فروشگاه تخصصی”مهرآرسا” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است که با رویکرد تسهیل در روند خرید لوازم مصرفی پزشکی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

شرکت مهندسی پزشکی “مهرآسا” با 10 سال سابقه و همکاری با بیمارستان ها و درمانگاه های کل کشور کلیه ی اقلام مصرفی پزشکی، لوازم و تجهیزات مصرفی پزشکی برای بیمارستان ها،مطب ها ،مراکز درمانی و داروخانه ها به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور پرداخته شده است.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما سایت ” مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید