زیبایی پزشکی

معرفی ژل رووفیل

معرفی ژل رووفیل

معرفی ژل رووفیل

در گذشته تعداد برندهای ژل‌ بسیار انگشت شمار بودند اما امروزه تعداد زیادی از ژل‌های مختلف در بازار موجود هستند. نیاز است که اطلاعات کافی در مورد آنها داشته باشید.

ژل رووفیل (REVOFIL) هم یکی از فیلرهای خوب و باکیفیت است. این ژل کاربردهای زیادی دارد و می‌تواند باعث یک تغییر شگفت انگیز و جذاب در چهره‌ی شما شود. زمانی که به کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، مرحله‌ی خرید ژل به عهده‌ی شما نیست و خود پزشک زیبایی از یک فیلر مناسب برای شما استفاده می‌کند، اما این حق شما است که از پزشک خود برند ژل استفاده شده را سوال کنید. در این مقاله در سایت “مهرآرسا” سعی دارد  شما عزیزان را با انواع خدمات زیبایی آشنا کند ، پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید . رووفیل یک فیلر (پرکننده) نسل جدید است که نسبت به سایر هیالورونیک اسید ها می­تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد. رووفیل از مواد با کیفیت بالا با استفاده از فناوری نوآورانه مرکز تحقیقات کارگن – رهبر بیواکتیو (زیست فعال) و مواد آرایشی و بهداشتی در جهان ساخته شده است. توسعه پیشرفته پپتیدها به طور مداوم نتیجه ایمن و کاملی را برای شما فراهم می کند که باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و پول شما می شود. رووفیل نتیجه ای طولانی مدت به شما می دهد که باعث تولید اندوژن (درون ریز) HA، الاستین، کلاژن و سایر ECM ها (ماتریس خارج سلول) می شود که رنگ های طبیعی زیبایی شما را تازه می کند. رووفیل خطوط و مشخصه های طولانی مدت مطلوبی را به شما ارائه میدهد که جوانتر و تماشایی تر به نظر برسید.

ژل رووفیل Revofil

ژل رووفیل Revofil نخستین ژل تزریقی با بیومیمتیک پپتید و راهکار و شیوه ای عالی و مطلوب جهت جوان سازی پوست . شکل دهی و حالت دهی صورت و اصلاح وضعیت ظاهری قسمت های مختلف . صورت و اندام ها تولید و به بازار عرضه شده است. ژل رووفیل دربردارنده ی تراکم بسیار زیادی از اسید هیالورونیک آزاد می باشد. در عوض PBS در میان ذره های هیالورونیک اسید با اتصال همبر . به پپتید وصل و به آن می چسبد . که میزان ماندگاری و دوام اسیدهای هیالورونیک را بالا می برد و یک ماده ی بی عارضه و مطمئن با مواد و ساختار طبیعی است. رووفیل میزان هیالورونیک اسید و کلاژن را در بافت هدف بیشتر می کند که این امر موجب سفتی و پرشدگی و صاف شدن پوست می گردد. این موضوع در ژل لب رووفیل هم وجود دارد. عموماً فن آوری بیومیمتیک پپتید سبب افزایش الاستیسیته و گرانروی ، بالا رفتن مدت زمان ماندگاری . قابلیت حالت دهی به اندام ها و بافت های صورت و تزریق راحت و ملایم ژل هیالورونیک اسید می گردد.

این شیوه ی درمانی دربرگیرنده ی تزریق راحت و ایمن با جزئی ترین جای جراحت و خراشیدگی بر روی پوست می باشد. همچنین بعد از تزریق ژل رووفیل فرد می تواند در مدت زمان کوتاهی کارهای روزانه ی خویش را از سر گرفته و دوره ی نقاهت را به سرعت طی کند. ژل لب رووفیل هم همین ویژگی را دارد. ژل رووفیل اثرات مستقیم و چشمگیری را بر روی تولید کلاژن  و تبدیل و ساختن هیالورونیک اسید در فیبروبلاست های انسانی و پایداری زیادتر در مقابل آنزیم ها را نمایان ساخته است که نشان از دوام و پایداری بسیار زیاد آن در بافت و اندام های تزریق شده دارد. با به کارگیری مواد و آمیزه های فعال خود سبب ترمیم و کاهش خطوط و چین های صورت ، جوان سازی و شادابی و نرمی پوست و چهره ای زیبا و جوان و طبیعی را برای فرد به ارمغان می آورد. ژل رووفیل یک فیلر در دو حالت تک فاز و دو فاز در غلظت بالا و اولین ژل تزریقی با پپتید های بیومیمیک است که به سبب خاصیت قابل ارتجاعی آن، باعث سفتی، صاف شدن و پر شدن بافت پوست می شود. رووفیل اصل در کشور کره جنوبی در 3 مدل مختلف Plus، Fineو Ultraتولید و عرضه شده است. این فیلر حاوی مواد تشکیل دهنده ایمن بوده و عارضه ای جدی و نگران کننده ای ایجاد نخواهد کرد.

اگر می خواهید در مورد مزایا و ویژگی های این محصول  آن بیشتر بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به خواندن این مطلب “در سایت مهرآرسا” ادامه دهید.

کاربردهای ژل رووفیل

  • حجم دهی و فرم دهی لب ها
  • پر نمودن چین و چروک های عمیق پوستی
  • ایجاد جلوه شاداب و صاف در پوست
  • حجم دهی و برجسته سازی گونه و نواحی مختلف در صورت
  • فرم دهی در چانه و زاویه فک
  • فرم دهی بینی
مزایای استفاده از ژل روفیل

در حال حاضر رووفیل یکی از ژل‌های محبوب و معروف در بین طرفداران است. تعریف‌هایی که دهن به دهن می‌چرخد باعث ایجاد محبوبیت در بین مردم می‌شود. پس بهتر است بدانید که بهترین تبلیغ برای یک برند ژل زیبایی رضایت مشتریان است. در ادامه به مزایای ژل رووفیل می‌پردازیم.

  • باعث جوانسازی پوست و افزایش کیفیت آن می‌شود.
  • هیالورونیک اسید ترکیبی امن و باکیفیت است که در این ژل به کار رفته است.
  • بهترین ژل برای زیباتر شدن لب‌های شما رووفیل است، زیرا بسیار طبیعی است و حجم یکسانی بر لب‌های شما ایجاد می‌کند.
  • از نظر ماندگاری هم قطعا مورد تایید شما قرار می‌گیرد، زیرا نسبت به ژل‌های دیگر ماندگاری بهتری دارد.
  • ژل رووفیل به راحتی چین و چروک‌های عمیق پوستی را از بین می‌برد و ظاهری جوان و سر زنده بوجود می‌آورد.
  • استفاده از این ژل به دلیل وجود هیالورونیک اسید، بسیار مطمئن است زیرا ایجاد حساسیت در آن بسیار پایین است.
  • ژل رووفیل از بهترین مواد و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی‌های جهان ساخته شده است و یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.
انواع ژل رووفیل
رووفیل اولترا Revofil Ultra

رووفیل اولترا برای حجم دهی و خطوط با عمق زیاد استفاده می شود. این ژل برای نواحی پیشانی، پل بینی، خط خنده، گونه، لیفت لب، فک و چانه تزریق می گردد. این نوع رووفیل در عمیق ترین لایه پوست تزریق می شود. با توجه به اینکه رووفیل اولترا در عمق پوست ماندگاری بیشتری دارد معمولا تمدید آن سالیانه انجام می شود.

رووفیل اولترا Revofil Ultra

رووفیل پلاس Revofil Plus

این نوع رووفیل حجم دهی ملایم انجام می دهد. برای نواحی مختلف پیشانی، پل بینی، زیرچشم، گونه، لیفت لب، خط خنده، گردن، فک و چانه مورد استفاده قرار می گیرد و نهایتا به مدت 10 ماه ماندگاری دارد. رووفیل پلاس در لایه میانی پوست تزریق می گردد.

رووفیل فاین Revofil Fine

برای خطوط سطحی و ریز مانند اطراف و زیر چشم به کار می رود. سوزن باریک و ظریف آن در هنگام تزریق برای فرد دردناک نیست. نواحی مناسب برای تزریق این مدل شامل روی استخوان ابرو، زیرچشم، گونه، گردن و روی دست ها می باشد. تزریق این فیلر در سطحی ترین لایه پوست انجام می شود. رووفیل فاین چون در سطحی ترین لایه تزریق می گردد ماندگاری کمتری نسبت به مدل اولترا و پلاس دارد.

رووفیل فاین Revofil Fine

نحوه عملکرد فیلر رووفیل Revofil

با ورود هیالورونیک اسید به زیر پوست خاصیت کلاژن سازی و الاستیسیته افزایش می یابد و موجب لیفت و سفت شدن پوست می گردد. ژل رووفیل معروف به لیفت پوست و ضد چین و چروک ها با ظاهری کاملا طبیعی می باشد. همچنین بی خطرترین اسیدهیالورونیک و با کیفیت ترین مواد اولیه را دارد. تقسیم بندی انواع فیلر رووفیل با توجه به جوانسازی پوست و حجم دهی به نواحی مختلف انجام شده است.

میزان ماندگاری ژل رووفیل

به طور کلی مدت زمان ماندگاری فیلر رووفیل به چند عامل مختلف بستگی دارد که شامل جنس پوست فرد، حجم ماده تزریق شده، میزان خطوط و چین و چروک ها می شود. این فیلر از لحاظ ایمنی نیز بررسی شده است و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. بهتر است 6 ماه پس از تزریق برای چکاپ ترمیم به پزشک مراجعه کنید.

انواع این محصولات در سایت مهرآرسا موجود می باشد.

موارد عدم استفاده

از نوع ژل رووفیل پلاس و اولترا در موارد زیر نباید استفاده گردد که شامل:

  • از بین بردن چروک های سطحی
  • در تزریقات غیر از درون پوستی
  • استفاده به همراه پیلینگ، سونوگرافی و لیزر درمانی
  • اختلالات پوستی و یا وجود عفونت در ناحیه تزریق
  • آلرژی به هیالورونیک اسید و یا مواد سازنده
  • بیماری خود ایمنی
  • دوران بارداری و شیرده

ژل رووفیل

آنچه در سایت مهرآرسا اهمیت دارد تضمین سلامت شماست.

عملکرد ژل رووفیل چگونه است؟

پس از تزریق فیلر هیالورونیک اسید به زیر پوست، کلاژن سازی و الاستیسه پوست افزایش می یابد. ژل رووفیل در کاهش چین و چروک پوستی و لیفت با ظاهری طبیعی تاثیرگذار بوده و همچنین در جهت حجم دهی و فرم دهی نواحی مختلف صورت همچون لب ها، گونه و فک و چانه کاربرد دارد.

تزریق ژل رووفیل چگونه انجام می شود؟

تزریق رووفیل با استفاده از سوزن های ظریف انجام می شود تا احساس درد در هنگام تزریق کاهش یابد، با این وجود از بی حسی موضعی پیش از تزریق استفاده می شود.

اقدامات لازم قبل از تزریق ژل رووفیل
  • انتخاب کلینیک معتبر
  • درصورت استفاده از دارو خاص و یا بیماری می بایست پزشک در جریان قرار گیرد.
  • حداقل تا 24 ساعت قبل تزریق از مصرف الکل پرهیز نمایید.
  • در صورت سابقه تبخال، پزشک را در جریان قرار دهید.
  • با پوست تمیز و بدون آرایش مراجعه نمایید.

فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآرسا

برخی از محصولات مصرفی پزشکی در حین درمان بیماری استفاده می‌شوند. حال، اگر محصول خوبی انتخاب نکنید، امکان دارد که فرآیند درمان با مشکلاتی مواجه شود. محصولات بهداشتی دیگر هم طوری هستند که در صورت بهره‌مند نبودن از استانداردهای بهداشتی و کیفی ممکن است، بیماری‌ها و مشکلاتی را به وجود آورند. پس به کیفیت خرید تجهیزات مصرفی پزشکی دقت زیادی داشته باشید. از آن جا که محصولات مصرفی پزشکی برای حفظ یا بهبود وضعیت کلی سلامتی در نظر گرفته شده است،شرکت مهندسی پزشکی”مهرآرسا“سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت مصرفی پزشکی و کمک به کاهش خطر یا کنترل بیماری ها و در راستای انتخاب سبک زندگی سالم، نقش مهمی در بهبود سلامتی بیمار داشته باشد.

فروشگاه تخصصی”مهرآرسا” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است که با رویکرد تسهیل در روند خرید لوازم مصرفی پزشکی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

شرکت مهندسی پزشکی “مهرآسا” با 10 سال سابقه و همکاری با بیمارستان ها و درمانگاه های کل کشور کلیه ی اقلام مصرفی پزشکی، لوازم و تجهیزات مصرفی پزشکی برای بیمارستان ها،مطب ها ،مراکز درمانی و داروخانه ها به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور پرداخته شده است.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما  سایت ” مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید