زیبایی پزشکی

جوانسازی با مزوژل جالپرو

جوانسازی با مزوژل جالپرو

جوانسازی با مزوژل جالپرو

مزوژلها (مزو فیلرها) امروزه در صنعت زیبایی و جوان سازی پوست صورت جایگاهی ویژه یافته و با فرمولاسیون های گوناگون و متعدد خود، معجزه ای را در عرصه زیبایی به نمایش گذاشته اند. یکی از انواع پر طرفدار این محصولات ژل جالپرو (jalupro) ساخته کشور سوئیس است که بر پایه اسید هیالورونیک و ترکیبات آمینو اسیدی ضروری مانند اسید آمینه پرولین، رشد سلولی را تقویت بخشیده و موجب آبرسانی و فعال سازی پوست می گردد. به این ترتیب با استفاده از مزوژل جالپرو می توانید پوستی درخشان و بدون نقص را برای خود رقم بزنید. جالپرو یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که عمل می کند ،به عنوان ماده احیا کننده پوست که می تواند برای بهبود بافت پوست و به حداقل رساندن شواهد چین و چروک های صورت استفاده شود. جالپرو به عنوان کمکی در درمان های فیزیکی یا شیمیایی مانند لایه برداری ، لیزر درمانی ، درم ابریژن ، فرکانس رادیویی ، پوستی … در نظر گرفته می شود.
جالوپرو ، یک محصول تزریقی و جزء درمان های غیرتهاجمی است که از سال ۲۰۰۵ توسط شرکتی سوئیسی – ایتالیایی تولید و پخش شده است. ترکیبات اصلی این محصول شامل هیالورونیک اسید و آمینواسید می شود که باعث حجم دهی نمی شوند اما به علت کلاژن سازی و الاستین سازی که دارد؛ منجر به احیای حجم از دست رفته، لیفت، جوان سازی و آبرسانی و همچنین ترمیم بافت در ناحیه هدف می شود. مزوژل جالوپرو دو نوع مختلف دارد که برای صورت، گردن، دکلته، زیربغل، دست ها، شکم، زانو و قسمت داخلی ران پا مورد استفاده قرار می گیرد.

جوانسازی با مزوژل جالپرو

تزریق جالپرو یک روش کاملا موثر و بدون خطر است. این ماده توانایی قدرتمندی در آبرسانی پوست دارد. تزریق این ژل یک روش چند منظوره هست، از پر کردن چین و چروک های عمیق گرفته تا برطرف کردن ترک های پوستی (استرچ مارک) و درمان جای جوش ها. جالپرو را می توان به صورت درمان مکمل با فیلر یا بوتاکس تزریق کرد تا نتیجه آن ها افزایش یابد. به طور کلی ترمیم عملکردهای حیاتی پوست، یک گام مهم و اساسی در درمان چین و چروک و پیری پوست می باشد. ژل جوانسازی پوست جالپرو، محصولی برای درمان چین و چروک ها و مشکلات پوستی می باشد. مطالعات علمی نشان داده است که ترکیبات آمینواسید و هیالورونیک اسید بهترین راه برای رفع این مشکلات می باشند. تزریق جالپرو را می توان در کنار تزریق بوتاکس، پیلینگ کربن و درمان های لیزر انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه اسن مطلب را در سایت مهرآرسا دنبال کنید.
جالپرو یکی از جدیدترین مزو ژل ها است که ترکیب آن کمی متفاوت است. در ترکیب این مزو ژل از اسید هیالورونیک و آمینو اسیدهای ضروری پوست استفاده شده است. آمینواسیدهای به کار رفته در تولید این ژل از جمله آمینو اسیدهای بسیار ضروری جهت جوانسازی پوست به شمار می رود. در نتیجه نتایج شگفت انگیزی در پایان کار قابل مشاهده خواهد بود.

ترکیبات ژل جالپرو چیست ؟

ماده اصلی که در ساخت ژل جالپرو به کار رفته است هیالورونیک اسید است؛ ماده‌ای طبیعی که در ساختار پوست وجود دارد و می‌تواند سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک کند. درواقع هیالورونیک اسید دلیل اصلی ساختار محکم و خاصیت ارتجاعی پوست است و با گذشت زمان مقدار آن کاهش می‌یابد. به همین دلیل بافت‌های پوستی با گذر زمان تحلیل می‌روند و چین و چروک ایجاد خواهد شد. با تزریق این ژل میزان هیالورونیک اسید در زیر پوست افزایش پیدا می‌کند و آسیب‌های پوستی کم‌کم ترمیم می‌شوند.
علاوه بر این در ساختار جالپرو (Jalupro) سایر مواد مغذی مانند آمینواسیدها، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و پروتئین‌ها نیز به کار رفته است که می‌توانند به ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده پوست و حفظ سلامت آن کمک کنند. این مواد مغذی خون‌رسانی به پوست را بهبود می‌بخشند و همین عامل باعث روشن‌تر شدن و از بین رفتن لک‌های پوستی خواهد شد. نکته دیگر اینکه این ژل دارای کمی خاصیت پرکنندگی نیز هست و می‌تواند برای پر کردن بخش‌هایی از صورت هم استفاده شود. البته اثر آن به اندازه ژل‌ های فیلر نیست؛ اما برای رفع آسیب‌های خفیف مناسب خواهد بود.

مزوژل جالپرو

چگونه مزوژل جالپرو با دارا بودن آمینواسید باعث جوانسازی پوست می شود؟

همانطور که گفته شد مزوژل جالپرو از دو بخش هیالورونیک اسید و آمینواسید تشکیل شده است. بخش هیالورونیک اسید به آبرسانی و بهبود کیفیت پوست می پردازد و بخش آمینواسیدی در بهبود عملکرد بافت پیوندی و افزایش قوام پوست تاثیرگذار است.
به سلول های بافت هم بند که در زیر پوست قرار دارند فیبروپلاست گفته می شود. فیبروپلاست ها باعث تولید کلاژن و ترمیم پوست شده و در نتیجه منجر به بهبود رنگ پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن می شود. عملکرد فیبروبلاست های طبیعی پوست به مرور زمان با افزایش سن یا بنا به دلایل دیگر مانند رژیم غذایی، سیگار کشیدن، فعالیت های بدنی سنگین و یا قرار گرفتن طولانی مدت جلوی نور خورشید کاهش می یابد. این عوامل باعث ایجاد چین و چروک، پیری، تغییر رنگ، کاهش خاصیت ارتجاعی، کاهش درخشندگی و حجم پوست می شود.
فیبروپلاست ها با استفاده از یک ماده ی تقویتی باعث تولید کلاژن (یک ماده ی پروتئینی که توسط اسیدهای آمینه تولید می شود) میشوند: اسید های آمینه (گلایسین، ال پرولین، ال لیزین) برای جبران کاهش فعالیت فیبروبلاست ها ضروری اند. در هر ناحیه ای از پوست که تعداد اسیدهای آمینه ی فعال بیشتر باشد فعالیت سلول ها و تعداد آنها هم افزایش میابد و در نتیجه ظاهر پوست تا حد زیادی بهبود میابد. این محصول در سایت مهرآرسا موجود می باشد.

جالپرو برای چه نواحی کاربرد دارد؟

از این ماده می توان در نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، دور چشم‌ها، اطراف لب، پیشانی، گردن خطوط زیر گردن، دکلته، چانه، پشت دست، شکم ران داخلی و زانو استفاده کرد.

چه زمانی نیاز به استفاده از جالپرو است؟

به طور کلی می‌ توان گفت زمانی که فرد احساس می کند نیاز به ایجاد تغییراتی در پوست جهت جوانسازی دارد یا این که چین و چروک های روی پوست باعث کاهش اعتماد به نفس و زیبایی او گشته است می تواند به پزشک زیبایی مراجعه کند و در صورتی که پزشک زیبایی شرایط فرد را برای این تزریق مناسب بداند Jalupro تزریق خواهد شد.

انواع جالپرو

• جالپرو کلاسیک
• جالپرو HMW

انواع جالپرو
تفاوت میان جالپرو کلاسیک و HMW در تراکم آمینو اسیدها و هیالورونیک اسید در فرمولشان است و نوع HMW برای افراد مسن با خطوط عمیق تر و یا خشکی پوست شدیدتر به کار می رود.
عوارض جالپرو
جالپرو روشی ایمن و بدون عارضه می باشد و احتمال بروز عوارض جدی بسیار کم می باشد.
• کبودی و تورم در ناحیه تزریق
• احتمال بسیار کم ایجاد آلرژی و حساسیت
• احتمال بسیار کم لیجاد عفونت
مزایای جالپرو
• جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست
• رطوبت رسانی پوست
• کاهش چین و چروک
• رفع لک و اسکار
• کاهش استرچ مارک
• محافظت از پوست در برابر آفتاب
• درمان پوست نازک و خشک
• امکان ترکیب با روش های زیبایی درمانی دیگر
• امکان ترکیب با بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق جالپرو
• در صورت کبودی و تورم از کمپرس سرد استفاده نمایید.
• از لمس نواحی تزریق خودداری نمایید.
• 24 ساعت از انجام فعالیت های شدید بدنی مانند ورزش خودداری نمایید.
• مصرف نمک و الکل سبب التهابات پوستی می شود.
• از آنجایی که بیشترین کاربرد جالپرو در بهبود پوست آفتاب سوخته است، پس از تزریق می توانید در معرض آفتاب قرار بگیرید.
سایت مهرآرسا در تلاش است تا دقیق ترین اطلاعات را در مورد محصولات زیبایی و پزشکی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

مراقبت های بعد از تزریق جالپرو
چه کسانی کاندیدای مناسب برای جالپرو هستند؟

• افرادی که اثرات پیری پوست مانند چین و چروک در پوستشان نمایان شده.
• افرادی که دارای استرچ مارک و ترک های پوستی هستند.
• افرادی که در اثر جراحی و زایمان دچار افتادگی پوست شده اند و خواهان سفتی پوست هستند.
• افرادی که در پوستشان جای جوش و لک دارند.
• افرادی که دارای پوست خشک و بی آب هستند.
• افرادی که در تابستان قصد برنزه کردن و حمام آفتاب را دارند برای طراوت و سلامت پوستشان تزریق جالپرو توصیه می شود.
جالپرو برای چه کسانی مناسب نیست
• افرادی که باردار و شیرده هستند.
• افراد که دارای بیماری نقص سیستم ایمنی هستند.
• کسانی که به ترکیبات اسید هیالورونیک و اسید آمینه حساسیت دارند.
• افراد دارای عفونت فعال در منطقه تزریق مانند جوش یا تب خال هستند.
• افراد دارای اختلالات خون ریزی هستند.
• از این ژل در مناطقی که دارای ایمپلنت سیلیکونی هست نباید استفاده شود.

مدت زمان انجام کار چه قدر است؟

با توجه به ناحیه تزریقی مدت زمان لازم برای انجام این کار بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه که بخش عمده آن برای بی‌حسی موضعی صرف می‌شود. تقریباً بلافاصله پس از تزریق می‌توانید بهبود وضعیت پوست را مشاهده نمایید اما نتیجه بیشتر پس از سه هفته شروع و تا ۶ ماه بعد ادامه خواهد یافت.

مزایای جالپرو

تفاوت جالپرو و پروفایلو (Profhilo)

جالپرو و پروفایلو هر دو به عنوان مزوژل به بازار عرضه گردیده و کاربردهای فراوانی در جوان سازی، آب رسانی و کمک به ترمیم پوست دارند. با این حال تفاوت های این دو محصول موجب می شود که مراجعان در انتخاب مناسب ترین مزوژل برای خود تردید داشته باشند. در اینجا برخی از تفاوت های مهم این دو ترکیب را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.
مواد سازنده
یکی از مهم ترین تفاوت های ژل جالپرو با پروفایلو در نوع ترکیبات به کار رفته در آن هاست. برای مثال در پروفایلو هیالورونیک اسید به تنهایی در ترکیب این محصول به کار رفته است؛ در حالی که ژل های جالپرو حاوی انواع اسید آمینه های ضروری برای سلول ها بوده و از این طریق در تغذیه و حفظ شادابی پوست نقش دارند. جالپرو با تحریک ساخت پروتئین های ساختاری ضروری پوست در رفع ضایعات پوستی همانند جای جوش و زخم و انواع لک و پیس نیز نقش دارد.
طول دوره درمان
برای تزریق ژل جالپرو نیاز به سه الی چهار جلسه خواهید داشت که این جلسات در فواصل یک الی دو هفته تنظیم می شوند. در عوض درمان با پروفایلو در دو نوبت تزریق با فواصل یک ماهه انجام خواهد گرفت. گاهی اوقات بنا به تشخیص پزشک ممکن است بین دفعات تزریق پروفایلو به جای یک ماه، سه هفته فاصله انداخته شود.
حجم داروی مورد استفاده
یکی از تفاوت های دیگر این دو محصول در حجم ژل مورد استفاده برای مقاصد درمانی است. معمولاً مقدار ژل جالپرو که در هر نوبت تزریق استفاده می شود، در مقایسه با ژل پروفایلو بیشتر است.
ماندگاری جالپرو
میزان ماندگاری مزوژل نیز عامل دیگری است که موجب تمایز برند جالپرو از پروفایلو می شود. در مواردی که از ژل پروفایلو برای جوان سازی پوست استفاده می شود، اثرات درمانی تا یک سال باقی مانده و تزریق در نقاط کمتری صورت می گیرد. این در حالی است که تعداد نقاط درمانی در جالپرو بیشتر بوده و دوام آن بسته به فیزیولوژی هر فرد از ۶ ماه تا ۱۲ ماه متغیر خواهد بود.
نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا
حال با تمامی مطالب اراِئه شده یکی از معتبر ترین شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تخصصی و خانگی، شرکت “مهرآرسا” می باشد، که با تکیه بر رضایت مندی بالای مشتریان، و ارائه بهترین محصولات با هزینه ای مقرون به صرفه، از محبوبیت خاصی بهره مند شده است. تمامی محصولات قابل فروش در سایت “مهرآرسا” سلامت تضمین شده و طبق استاندارد های جهانی می باشند. برای خرید مستقیم و بدون واسطه از این شرکت می توانید به صورتی اینترنتی محصولات مدنظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش، محصول درخواستی را درکمترین زمان ممکن،درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.
ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما سایت ” مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید