زیبایی پزشکی

همه چیز درباره ژل هیالاکس

همه چیز درباره ژل هیالاکس

همه چیز درباره ژل هیالاکس

ژل هیالاکس لایت یک ژل تک‌فاز بر پایه هیالورونیک اسد با منشاء غیر حیوانی است. هیالاکس یک محصول جهانی مناسب برای درمان‌ های زیبایی و بهبود چهره است. از هیالاکس می‌توان برای درمان چین‌ و‌ چروک‌ ها، خطوط صورت و حجم دهی به لب استفاده کرد. هیالاکس برای دستیابی به ظاهری بسیار طبیعی و اثری طولانی مدت در بافت‌های میانی پوست تزریق می‌شود. برای رسیدن به بهترین نتیجه توصیه می‌شود درمان با هیالاکس در بازه‌ای 6 تا 9 ماهه تکرار شود.
تزریق ژل یکی از بهترین راه‌های رسیدن به پوستی زیباست. در این روش نتایج بلافاصله بعد از تزریق ژل قابل رویت است. اصلی‌ترین کاربرد تزریق ژل در پوست، پرکردن چین‌ و‌ چروک‌ های عمیق در پوست است. از فیلرها می‌توان برای تزریق ژل دورچشم، لب، چانه، گونه، زیرچشم و همچنین ژل بینی استفاده کرد. ماندگاری تزریق ژل فرد به فرد متفاوت است. اما معمولا ژل‌ ها بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارند. تزریق ژل عوارض جانبی ندارد و تمامی ژل‌ ها دارای تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا هستند. با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول، نتایج حاصل بعد از تزریق ژل بسیار مطلوب است. این محصول یکی از بهترین مارک‌ های ژل برای بهبود چهره است.

همه چیز درباره ژل هیالاکس
کمپانی CITC Cosmetology International Trade Company GmbH در سال ۲۰۱۰ در بایرن آلمان تاسیس شده است. شرکت هیالاکس در تحقیق، توسعه و بازاریابی محصولات نوآورانه پزشکی و آرایشی HYALAX برای کاربردهای زیبایی تخصص دارد.
اولویت شرکت هیالاکس ایمنی و کیفیت بالا است. محصولات HYALAX تحت کنترل کیفیت مداوم و دقیق قرار می گیرند و تمام الزامات استانداردهای اروپایی و بین المللی را برآورده می کنند.
ژل هیالورونیک اسید هیالاکس Hyamax dermal filler محصول کشور آلمان است. اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در سایت مهرآرسا و در این مقاله در ادامه مطالعه فرمایید.
این محصول ساخت کشور آلمان می باشد و از جمله ویژگی های این محصول، تزریق در داخل بافت پوستی است.

مزایای ژل هیالاکس:

• از بین بردن چین و چروک
• آبرسانی بالا
• بهبود چهره​
• اثر طولانی مدت
• دستیابی به ظاهر طبیعی

در سایت مهرآرسا این محصول موجود می باشد.

فیلرهای پوستی Hyalax تجهیزات پزشکی کلاس III هستند و مطابق با استانداردهای ISO 9001، ISO 13485 و GMP تولید می شوند.

ژل هیالکس بیس Hyalax Base

درمان عمیق و حجمی
مناطق تزریق هیالاکس بیس :

• گونه ها
• چین های نازولبیال
• قوس بینی
• چانه
• فرورفتگی های صورت
• چین و چروک های عمیق

عمق تزریق: لایه درم عمیق یا زیر پوست
ماندگاری ژل هیالاکس بیس
ماندگاری ژل هیالاکس ۹-۱۲ ماه می باشد.
غلظت هیالورونیک اسید: ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر
عامل شبکه – BDDE
سوزن گیج ۲۷

ژل هیالکس بیس Hyalax Base
ژل هیالاکس لایت HYALAX LIGHT

مناطق درمان:
• خطوط سطحی مانند پیشانی
• چین های نازولبیال
• گلابلا
• چین و چروک های اطراف دهان
• پاره کردن
• خطوط ماریونت
• حجم لب و کانتور لب

عمق تزریق: درم میانی تا عمیق
ماندگاری ژل Hyalax
ماندگاری این ژل ۶ تا ۹ ماه می باشد.
غلظت هیالورونیک اسید: ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر
عامل شبکه – BDDE
سوزن گیج ۲۷

ژل هیالاکس لایت HYALAX LIGHT

 

ژل هیالاکس ولوم HYALAX Volume:

درمان عمیق و حجمی
مناطق تزریق هیالکس ولوم :
• استخوان گونه
• چانه
• چین های نازولبیال
• اصلاح اسکار

عمق تزریق: درم میانی تا عمیق
ماندگاری ژل هیالکس ولوم
مدت زمان: حداکثر ۱۵ ماه
غلظت هیالورونیک اسید: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر
سوزن گیج ۲۷

ژل هیالاکس ولوم HYALAX Volume:

ژل هیالاکس لیپس HYALAX Lips:

مناطق تزریق هیالاکس لیپس

• اصلاح فرم لب و عدم تقارن لب
• بزرگ کردن لب
• اصلاح کانتور لب

عمق تزریق: درم میانی
ماندگاری ژل هیالاکس لیپس
مدت زمان: حداکثر ۱۵ ماه
غلظت هیالورونیک اسید: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر
سوزن گیج ۲۷

ژل هیالاکس لیپس HYALAX Lips

ژل هیالاکس فاین لاین HYALAX Fine lines:

مناطق قابل تزریق هیالاکس فاین لاین
• خطوط اشک
• چین و چروک پیشانی
• نواحی اطراف چشم
• اصلاح چین و چروک های ریز صورت و گردن

ماندگاری ژل هیالاکس فاین لاین
مدت زمان ماندگاری هیالاکس فاین: حداکثر ۱۵ ماه
غلظت هیالورونیک اسید: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر
سوزن گیج ۲۷​
این محصول بسیار کاربردی را می توان با اطمینان خاطر از سایت مهرآرسا تهیه کرد.
فیلر دو فازی هیالاکس
این محصول یک فیلر دو فازی است. و محصول فوق العاده ای جهت حجم دهی به لب، ناحیه اطراف دهان، چین و چروک های بینی، خطوط ماریوت و … استفاده می شود.
البته برای داشتن نتایجی بهتر مناسب است هر 6 ماه یکبار تزریق را تکرار کنید.

تفاوت فیلر های تک فاز و دو فاز:

فیلر های دو فازی به نسبت فیلر های تک فازی بهتر و مقاوم تر هستند و هم چنین ماندگاری بالا تری نیز دارند.
فیلر های دوفاز مقاومت بیشتری در برابر ماده هیالورونیداز نیز دارند.
مدت زمان ماندگاری فیلر دو فاز هیالاکس :
مدت زمان متوسط ماندگاری Hyalax Base ​​به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست بیمار، شدت چین و چروک های اصلاح شده، نوع تزریق و حجم تزریق و.. بستگی دارد.

هیالاکس

کبودی بعد از تزریق ژل

از جمله نکاتی که سایت مهرآرسا به آن توجه دارد تضمین سلامتی و اطلاع رسانی دقیق در مورد محصولات و کیفیت آنان می باشد. در این حین آنچه لازم به ذکر است کبودی های ناشی از تزریق ژل های گوناگون می باشد که در این مقاله در ادامه به آن پرداختیم. کبودی بعد از تزریق ژل لب یکی از موارد بحث بر انگیز در روشهای جوانسازی است. به صورت کلی پرکننده ها از مواد هیالورونیک اسید تشکیل شده اند و به لب ها حجم و فرم پری را می دهند. تزریق ژل تنها می تواند چند دقیقه طول بکشد و درمانی کم تهاجمی است یعنی در این روش هیچ جراحی و عملی نیاز نیست.
برای اینکه بتوانید از نتیجه بهتری برخوردار باشید، تزریق هایی که در دفعات بعدی باید انجام دهید را در نظر داشته باشید. این را بهتر است بدانید که ۴ هفته زمان می برد تا به نتیجه دلخواه برسید و کبودی رفع شود. نتایج به صورت معمول ۶ ماه به طول می انجامد.
کارهایی که می توانید در جهت پیشگیری از کبودی انجام دهید:
کبودی می تواند یک مشکلی باشد که بعد از تزریق ژل لب به آن دچار می شوید ولی هیچ پزشکی نمی تواند این اطمینان را به شما بدهد که کبودی بعد از تزریق ژل لب نخواهید داشت. حداقل به میزان یک هفته قبل از تزریق ژل لب از مصرف مکمل هایی که دارای امگا ۳ و مصرف ویتامین E بپرهیزید. استفاده از ایبوپروفن در قبل از تزریق خودداری نمایید.

تزریق ژل
آنچه همیشه برای ما اولویت داشته است تضمین سلامت شما در “مهرآرسا” است.

تزریق فیلر برای چه کسانی مناسب نیست؟

در اختلالات خونریزی دهنده، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های عصبی عضلانی، اختلالات اتو ایمون و آلرژی به مواد تزریقی، همچنین در بارداری و شیردهی نباید تزریق صورت گیرد.
فیلر‌های تزریق شده به پوست دایمی نیستند و برای حفظ وضعیت نیازمند به تزریق دوباره هستید اما علاوه بر طول عمر تعریف شده هر نوع فیلر، روند سالمند شدن پوست شما و این که بدن شما چه قدر سریع فیلر را تجزیه خواهد کرد، فواصل تکرار دوباره فیلر را تعیین می‌کند. اگر شما تصمیم به درمان دوباره نداشته باشید ظاهر چروک‌ ها به وضعیت اولیه بر می‌گردد و حجم گونه‌ ها و لب‌ ها کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از عوارض جدی، در انتخاب پزشک متخصص و مورد اعتماد خود دقت نمایید چرا که عدم مهارت و دانش کافی در انجام تزریق و نیز استفاده از انواع متفرقه و ارزان قیمت فیلرها می‌تواند عواقب جدی بدنبال داشته باشد.
فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآرسا
برخی از محصولات مصرفی پزشکی در حین درمان بیماری استفاده می‌شوند. حال، اگر محصول خوبی انتخاب نکنید، امکان دارد که فرآیند درمان با مشکلاتی مواجه شود. محصولات بهداشتی دیگر هم طوری هستند که در صورت بهره‌مند نبودن از استانداردهای بهداشتی و کیفی ممکن است، بیماری‌ها و مشکلاتی را به وجود آورند. پس به کیفیت خرید تجهیزات مصرفی پزشکی دقت زیادی داشته باشید. از آن جا که محصولات مصرفی پزشکی برای حفظ یا بهبود وضعیت کلی سلامتی در نظر گرفته شده است،شرکت مهندسی پزشکی”مهرآرسا“سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت مصرفی پزشکی و کمک به کاهش خطر یا کنترل بیماری ها و در راستای انتخاب سبک زندگی سالم، نقش مهمی در بهبود سلامتی بیمار داشته باشد.
فروشگاه تخصصی”مهرآرسا” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است که با رویکرد تسهیل در روند خرید لوازم مصرفی پزشکی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.
شرکت مهندسی پزشکی “مهرآسا” با 10 سال سابقه و همکاری با بیمارستان ها و درمانگاه های کل کشور کلیه ی اقلام مصرفی پزشکی، لوازم و تجهیزات مصرفی پزشکی برای بیمارستان ها،مطب ها ،مراکز درمانی و داروخانه ها به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور پرداخته شده است.
نحوه سفارش دهی در سایت مهرآرسا
حال با تمامی مطالب اراِئه شده یکی از معتبر ترین شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تخصصی و خانگی، شرکت “مهرآرسا” می باشد که با تکیه بر رضایت مندی بالای مشتریان، و ارائه بهترین محصولات با هزینه ای مقرون به صرفه، از محبوبیت خاصی بهره مند شده است. تمامی محصولات قابل فروش در سایت “مهرآرسا” سلامت تضمین شده و طبق استاندارد های جهانی می باشند. برای خرید مستقیم و بدون واسطه از این شرکت می توانید به صورتی اینترنتی محصولات مدنظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش، محصول درخواستی را درکمترین زمان ممکن،درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.
ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت “ارتباط با ما سایت ” مهرآرسا“درج شده است، مراجعه کنید.امیدواریم از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید