زیبایی پزشکی

آشنایی با کوکتل بایواسکین

آشنایی با کوکتل بایواسکین

کوکتل بایو اسکین

صنعت زیبایی جهانی به سرعت در حال تغییر و تحول است. مشتریان به درمان های ایمن  و موثر نیاز دارند و در عین حال ، رقابت اقتصادی در حال افزایش است و پزشکان به طور فزاینده ای به دنبال راه حل های مقرون به صرفه برای مشکلات زیبایی میگردند.کمپانی بایو اسکین تولید کننده برجسته  محصولات مزوتراپی است که توسط متخصصان زیبایی برای مراقبت در منزل استفاده می شود. محلول های آرایشی به دلیل کاربردهای بسیار زیاد در زیبایی شناسی حرفه ای مورد تقاضا قرارگرفته اند محلولهای با کیفیت دارو و استریلیزاسیون که می توان با تمام روشهای مزوتراپی غیر تهاجمی مانند ، میکرو جریان ، روشهای گالوانیک ، مزورولیز ، دستگاههای ماساژ ، غلتک پوستیderma roller  ، درماپن  استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در سایت مهرآرسا و در این مقاله در ادامه مطالعه فرمایید.

در سال ۲۰۱۹ شرکت ولودرم محصولات خود را با نام جدیدی در بازار عرضه کرد. بایو اسکین اسپانیا  یکی از بهترین شرکت های تولیدی  کوکتل و آمپول مزوتراپی در جهان است و کلیه محصولات ولودرم به برند مزوتراپی بایو اسکین تغییر نام داده اند.

کوکتل بایو اسکین

آنچه همیشه برای ما اولویت داشته است تضمین سلامت شما در “مهرآرسا

مولتی پپتاید کوکتل بایواسکین BSK1 MULTIPEPTIDES HA

این محلول استریل حاوی Hyaluronic Acid Cube 3 است که در مقایسه با  هیالورونان معمولی موثرتر است و برای بازگرداندن عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی طراحی شده است   HAاز 4 پپتید ، 14 ویتامین ، 24 اسید آمینه ، 8 ماده معدنی و کوآنزیم تشکیل شده است. این محصول برای جوانسازی ، بازسازی فوری پوست ، رطوبت رسانی شدید و تحریک فیبروبلاست ، لیفت پوست شکننده و کاهش خطوط و چین و چروک ها ، درخشندگی پوست مناسب است .این محصول برای شروع درمان جوانسازی با استفاده از هیدراتاسیون و ریز مغذیهای ضروری برای بهینه سازی بستر پوستی است.

روش درمان 5 الی 10 میل از محصول را بسته به نیاز پوست در هفته یکبار و در کل 5 الی 8 جلسه استفاده کنید.

مناسب برای صورت و چانه

کوکتل بایواسکین BSK2 Firmpro

پوست را سفت کرده و سنتز بافت همبند را تحریک می کند تا از بین رفتن رنگ پوست و خاصیت ارتجاعی مشترک در پیری پوست صورت و بدن ، کاهش وزن یا بارداری را خنثی کند.

  • مواد تشکیل دهنده : اسید هیالورونیک DMAE ، سیلانول آلی ، پانتنول و تیامین
  • DMAE تسکین دهنده پوست و استحکام پوست را بالا میبرد
  • سیلانول الی فیبروبلاستها را تحریک میکند و سنتز بیولوژیک الیاف کلاژن و الاستین را تقویت میکند
  • تیامین انتی اکسیدانی است که به محافظت از بدن در برابر رادیکالهای ازاد کمک میکند
  • هیالارونیک اسید یک گلیکوز امینوگلیکان است که به سرعت یکپارچگی پوست را بازیابی میکند

روش استفاده :درما پن و درمارولر

مقدار محلول مورد نیاز به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد که میتواند در مناطق مختلف و افراد متفاوت باشد برای درمان صورت 5 میل معمول است در مورد درمان بدن در نواحی گسترده مانند شکم و ران تا 15 میل میتوان استفاده کرد.

پروتکل درمان : یک جلسه در هفته به طور  متوسط 4 الی 6 جلسه و یک تا سه بار در سال مصرف شود.

اثر بخشی : سفت کننده و لیفتینگ فوری ، مرطوب کننده ، مغذی و متعادل کننده پوست

نواحی قابل استفاده :صورت و بدن

کوکتل بایواسکین BSK2 Firmpro

کوکتل بایواسکین BSK3 BOTOPEPTIDES

پنجه کلاغی و چین و چروک های عمیق ناشی از انقباض عضله به دلیل حالت های طبیعی و مداوم صورت ، دائمی و بدتر می شوند.اگرچه می خواهیم خطوط صورت را کمتر کنیم ، اما حالت چهره چیزی نیست که واقعاً بتوانیم کاملاً از دست بدهیم. پوست را صاف می کند و خطوط ریز و چین و چروک ناشی از انقباضات عضلات صورت را کاهش می دهد.

مواد تشکیل دهنده کوکتل بایواسکین :مانیتول،اسنپ8، لوپازیل، پنتاپپتید

اسنپ 8 مملو از پروتینهای طبیعی است تا در مجموعه ناپایدار SNARE جای گیرد در نتیجه تحریک عصب و انقباض عضله را کاهش میدهد لوپازیل ، پنتاپپتید جدید ، از مسیر طبیعی انکفالین ها در ایجاد چین و چروک تقلید می کند.

روش استفاده کوکتل بایواسکین :استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،درماپن و درمارولر

اثر بخشی کوکتل بایواسکین :بوتولوپپتاید پوست را صاف می کند و خطوط ریز و چین و چروک ناشی از انقباضات عضلات صورت را کاهش می دهد و نتیجه کاملا طبیعی دارد.

BSK3 BOTOPEPTIDES

 

کوکتل بایواسکین 20  BSK4 REVITALIFTPRO

پوست به دلیل تغییرات ذاتی و عوامل بیرونی و محیطی پیر می شود. با گذشت زمان ، منجر به کاهش تراکم ، استحکام و نشاط پوست می شوند.

مواد تشکیل دهنده:اسید هیالورونیک یک ماده بیوتکنولوژیکی با افزایش کارایی در مقایسه با هیالورونان های معمولی است که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی عمل می کند و اثر مرطوب کنندگی را فراهم میکند.

  • DMAE و سیلیسیم الی سفت کننده پوست و پپتایدها عمق چین و چروک را کاهش میدهد
  • سیلانول الی تولید فیبروبلاست و سنتز کلاژن و الاستین و پروتوگلیکان را بالا میبرد
  • نیاسینامید یا ویتامین B3 و تیامین (ویتامین B1 ) دارای اثر سفت کننده پوست و محافظت و تعادل با اثر انتی اکسیدانی افزایش متابولسم هوازی ،رشد سلول و سنتز استیل کولین است .

روش استفاده : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،درماپن و درمارولر

مقدار محلول مورد نیاز به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد که میتواند در مناطق مختلف و افراد متفاوت باشد برای درمان صورت و گردن 2 الی 5 میل معمول است.

پروتکل درمان : هر سه هفته یکبار و  به طور  متوسط 4 جلسه و دو بار در سال مصرف شود.

اثر بخشی :جوان سازی صورت ، با پوست پیر مبارزه می کند این محلول به آبرسانی فوری و  سفت شدن تدریجی و کاهش خطوط ریز و چین و چروک  و شل شدن پوست ،لیفت و احیای مجدد درم که باعث افزایش حجم و کشش پوست میشود.

کوکتل بایواسکین 20  BSK4 REVITALIFTPRO

کوکتل بایو اسکین  BSK5 HYALURONIC ACID 3%

یک استفاده حرفه ای ، استریل ، برای جوان سازی صورت و سفت شدن پوست است. ایده آل برای پیری و خستگی پوست که حجم خود را از دست داده است و باعث ایجاد خطوط ریز و چین و چروک شده است.

مواد تشکیل دهنده:هیالورونیک اسید ،اکوا سدیم ،کلرید سدیم این محلول حاوی 150 میل هیالورونیک است و بر نفوذ عمیق و کاهش چین و چروک و از دست رفتن اب ترانسپیدرمال ،نرم کنندگی و ابرسانی تمرکز دارد.

روش استفاده : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،درماپن و درمارولر

با نگهداری رطوبت باعث  افزایش ویسکوزیته و کاهش نفوذپذیری مایعات خارج سلول میشود ،ترمیم پیشرفته بافت پوست، افزایش استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست ،بهبود فیبرهای نگهدارنده بافت و کاهش خطوط ریز و چین و چروک ،پوست را جوانتر و شادابتر جلوه میدهد.

پروتکل درمان : بسته به پیشرفت نتایج در یک جلسه هر هفته به مدت ده جلسه استفاده شود  و  برای دستیابی به نتایج مطلوبتر و نگهدارنده هر سه یا شش ماه یکبار تکرار کنید .

اثر بخشی:ترمیم ماتریس سلولی خطوط خنده ،کاهش چین و چروک ،مرطوب کننده قوی ،افزایش خاصیت ارتجاعی پوست در نواحی صورت ،دکولته و دست میتوانید استفاده کنید.

کوکتل بایو اسکین BSK6 PDRN-PRO

محلول استریل که با اسید دئوکسی ریبونوکلئیک استخراج شده از قلیه ماهی قزل آلا و اسید هیالورونیک کم وزن ، مدیوم و وزن مولکولی بالا تهیه شده است. عملکرد آنتی اکسیدانی ، محافظ و مرطوب کننده. با کاهش علائم سنی به ترمیم ماتریکس خارج سلولی کمک می کند. در نواحی صورت و گردن و دستها میتوانید استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده:

  • Aqua
  • Sodium DNA
  • Sodium Hyaluronate
  • Sodium Cloride

روش استفاده : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،درماپن و درمارولر

استفاده از 5-10 میلی لیتر برای درمان صورت ، گردن و خط گردن معمول است هر 2 هفته 1 جلسه و به طور متوسط ​​4-6 جلسه

پروتکل را 1-3 بار در سال تکرار کنید.

BSK6 PDRN-PRO

 

کوکتل بایو اسکین BSK7 BRIGHTPRO

روشن کننده پوست و برطرف کننده ملاسما به پوست مستعد لکه های تیره و همچنین رنگ ناهموار پوست که اغلب در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید خسته می شود کمک می کند یک محلول درمان رنگدانه سازی است که باعث روشن شدن پوست و مقابله با تغییرات مربوط به سن در درم می شود.

مواد تشکیل دهنده:اسید اسکوربیک ،گلوتاتیون،هیالورونیک اسید

  • گلوتاتیون یک انتی اکسیدان قو ی است که به جلوگیری از اسیب به اجزای سلولی مهم ناشی از اکسیژن مانند رادیکالهای ازاد ،پراکسیدها، پراکسیدهای لیپید و فلزات سنگین کمک میکند به تنظیم ملانوژنز ،کاهش رنگدانهای اضافی و رنگ پوست کمک میکند.
  • اسید اسکوربیک سنتز کلاژن را تحریک میکند و یک کاتالیزور مهم برای تمام فرایندهای متابولیک است انزیم تروزیناز را غیر فعال میکند اسید هیالورونیک یک ماده بیوتکنولوژیکی با افزایش کارایی در مقایسه با هیالورونان های معمولی است که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی عمل می کند و اثر مرطوب کنندگی را فراهم میکند.

اثر بخشی: به تنظیم تولید ملانین کمک میکند که تاثیر پیشگیری کننده ای در تشکیل هایپرپیگمانتاسیون دارد لکه های تیره را کاهش میدهد رنگ پوست را یکنواخت میکند فیبروبلاستها را تحریک میکند تا عملکرد طبیعی ماتریس بین سلولی را بازیابی کند.

روش استفاده : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،درماپن و درمارولر

استفاده از 5-10 میلی لیتر برای درمان صورت ، بدن معمول است هر  هفته 1 جلسه و به طور متوسط ​​5-8 جلسه. پروتکل را 1-3 بار در سال تکرار کنید.

کوکتل بایو اسکین BSK8 SCARPRO

یک راه حل حرفه ای برای درمان پوست مستعد لک و شکستگی است برای پوست با زخم آکنه نیز مفید است محلول متعادل سازی پوست با مواد مغذی ضد باکتری ، آنتی اکسیدان و آبرسانی که شفافیت پوست را بهبود می بخشد ، ترمیم پوست  را تسریع می کند و التهاب را تسکین می دهد.

یک کوکتل از مواد مغذی دارای اثرات ضد باکتریایی و ضد اکسیدانی قوی از جمله جینکو بیلوبا ، میکروسیرکولاسیون را تحریک می کند که باعث افزایش ذخیره مواد مغذی به بافت همراه با خواص ضد باکتریایی پاک کننده می شود.

گل همیشه بهار یک ماده ماده مغذی باکتری کش ، ضد عفونی کننده و تسکین دهنده است.

هیالورونیک یا CUBE3  یک گلیکوزآمینوگلیکان است که به سرعت به بازیابی یکپارچگی پوست کمک می کند.

عصاره Hamamelis Virginiana  و ملیتوس حاوی تانن ، تسکین دهنده و منقبض کننده است.

CentellaAsiatica (Gotu Kola) از مویرگ ها محافظت می کند.

عصاره کنگر فرنگی یک آنتی اکسیدان قوی است.

سالیسیلیک و اسید پیروویک باعث لایه برداری پوست شده و به تجزیه منافذ پوست کمک می کند.

اثر بخشی: تعادل پوست با مواد مغذی، لایه بردار ، ضد باکتری ، آنتی اکسیدان و آبرسان.

روش استفاده : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،نیدلینگ درماپن و درمارولر

استفاده از 5-10 میلی لیتر برای درمان صورت ، بدن معمول است هر  هفته 1 جلسه و به طور متوسط ​​5-8 جلسه و برای نگهداری و دستیابی به اهداف درمانی هر 2 تا 6 هفته یکبار تکرار کنید.

نواحی مورد درمان صورت و گردن میباشد.

کوکتل بایو اسکین BSK9 HAIRPRO

این محلول استریل به دلیل داشتن ترکیبی از مواد مغذی که شامل جینکو بیلوبا ، سیلانول آلی ، هیالورونیک اسید مکعب 3، و فاکتورهای رشد ، دارای اثر ضد التهابی است و باعث  افزایش گردش خون ، اکسیژن رسانی و تغذیه پیاز مو میگردد در نتیجه  فولیکولهای مو را برای رشد موهای سالم ، تغذیه و تحریک می کند و برای درمان  آلوپسی آندروژنیک (ریزش مو در اثر عوامل هورمونی ) ، آندروژنیک آرئاتا(ریزش مو منطقه ای ) و تلوژن افلوویوم (ریزش مو به صورت غیر طبیعی در هنگام خواب یا استراحت بیشتر میشود )توصیه می شود.

مواد تشکیل دهنده:

  • عصاره برگ گینکو بیلوبا
  • اسید کربوکسی اتیل آمینوبوتیریک
  • سدیم هیالورونات
  • پنتیلن گلیکول
  • فنوکسی اتانول.
  • اسید سوربیک

روش استفاده : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،نیدلینگ درماپن و درمارولر

2.5 الی 5 میل برای هر جلسه و درمان را هر هفته یکبار انجام دهید و حداقل 4 جلسه تکرار گردد.

کوکتل بایو اسکین BSK 10 LIPOPRO

محلول استریل با کافئین ، ال-کارنیتین ، سیلیکون آلی و ترکیبی از عصاره های طبیعی ، برای درمان موضعی چربی استفاده میشود با افزایش گردش خون به تسریع  لیپولیز داخل سلول کمک  می کند.

مواد تشکیل دهنده:

  • Aqua
  • Carnitin
  • Methylsilanol
  • Caffeine
  • Propylne glicol
  • Sorbic acid

روش استفاده : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،نیدلینگ درماپن و درمارولر

مقدار محلول مورد نیاز به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد که میتواند در مناطق مختلف و افراد متفاوت باشد.

پروتکل درمان : هر هفته یکبار و  به طور  متوسط 4 جلسه و سه  بار در سال تکرار شود.

 کوکتل بایو اسکین BSK11 AMPELOSLIM

یک راه حل موثر برای کاهش چربی و درمان سلولیت  است این ماده حاوی AMPELOSLIM که یک فلانویید طبیعی است که با کاهش لیپوژنز و چربی سازی و همچنین ترویج لیپولیز میزان چربی موجود در بافت چربی را تعدیل میکند.

این محلول بر روی لیپوژنز، لیپولیز و چربی سازی اثر گذار است  و علایم سلولیت را کاهش میدهد.

عملکرد سه گانه بازسازی بدن بر روی متابولیسم سلولهای چربی:

1-تعداد سلولهای چربی را کاهش میدهد

2- لیپولیز را افزایش میدهد

3- لیپوژنز را مهار میکند از تجمع چربی جدید جلوگیری میکند

روش استفاده : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،نیدلینگ درماپن و درمارولر

پروتکل درمان : هر هفته یکبار و  به طور  متوسط 5 تا 8 جلسه استفاده کنید.

مناسب برای زیر چانه ،پشت بازوها،شکم،باسن،ران ها

کوکتل بایواسکین  BSK12 REDUPRO

یک راه حل موثر برای کاهش چربی و درمان سلولیت  استاین محلول استریل به لطف ترکیب ال کارنتین ،سیلانول ،باعث تسریع لیپولیز و تحریک بیولوژیکی الیاف کلاژن و الاستین میشود و گردش خون را بالا میبرد و به کاهشش سلولیت کمک میکند و سرعت سوخت و ساز چربی و رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد.

مواد تشکیل دهنده:ترکیبی از لیپولیتیک و ترکیبات ثابت کننده پوست از جمله :ال کارنتین ،گروه اسیل با زنجیره بلند از اسیدهای چرب به داخل ماتریس میتوکندری منتقل میکند،بنابراین میتوان انها را از طریق اکسیداسیون بتا به استیل CoA تجزیه کرد تا انرژی قابل استفاده از طریق چرخه اسید سیتریک بدست اورد سیلانول الی فیبروبلاستها را تحریک میکند و باعث تحریک بیولوژیکی الیاف کلاژن و الاستین میشود.

  • Centella Asiataca(gotu cola) دارای مزایای گسترده ای از جمله ضد اکسیدان ،تحریک کننده لیپولیز،تقویت تخلیه لنفاوی ،محافظت از مویرگها و رگ های خونی ،تولید کلاژن و سفت کننده پوست است.
  • کافیین باعث افزایش غلظت داخل سلولی AMP میشود و در متابولیسم لیپیدهای بافت چربی و در نتیجه افزایش سطح AMP اثرگذار است.

روش استفاده  از کوکتل بایو اسکین  BSK12 REDUPRO : استفاده موضعی با ماساژ ،مزوتراپی ،نیدلینگ درماپن و درمارولر،برروی سلولیت  پوست در هر ناحیه از بدن تاثیر میگذارد .گلو ، ران،شکم،پهلوها،بازوها،چانه ،پروتکل درمان : هر هفته یکبار و  به طور  متوسط 5 تا 8 جلسه استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در سایت مهرآرسا و در این مقاله در بالا مطالعه فرمایید.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا

حال با تمامی مطالب اراِئه شده یکی از معتبر ترین شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تخصصی و خانگی، شرکت “مهرآرسا” می باشد که با تکیه بر رضایت مندی بالای مشتریان، و ارائه بهترین محصولات با هزینه ای مقرون به صرفه، از محبوبیت خاصی بهره مند شده است. تمامی محصولات قابل فروش در سایت “مهرآرسا” سلامت تضمین شده و طبق استاندارد های جهانی می باشند. برای خرید مستقیم و بدون واسطه از این شرکت می توانید به صورتی اینترنتی محصولات مدنظر خود را انتخاب کرده  و پس از ثبت سفارش، محصول درخواستی را درکمترین زمان ممکن،درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما سایت ” مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید