زیبایی پزشکی

همه چیز درباره ی ژل سیتوسیال

همه چیز درباره ی ژل سیتوسیال

همه چیز درباره ی ژل سیتوسیال

زیبایی و انجام دادن ترفند هایی برای زیباتر شدن از گذشته رواج داشته به طوری که ابن سینا در قسمتی از کتاب خود به این مسئله پرداخته است. انجام عمل های زیبایی به بالا رفتن اعتماد بنفس کمک می کند. معمولا عمل‌ های جراحی هزینه‌های زیادی دارند همچنین انجام دادن آن ریسک دارد و جرئت می خواهد و راه برگشتی ندارد و عوارض بعد از بیهوشی و… دارند. این عمل ها صورت را مصنوعی می کند و باعث شباهت قیافه زیباجو ها می شود و بسیار مواقع نتیجه مطلوبی ندارد.

اما رفته رفته تکنولوژی و علم پزشکی در زمینه زیبایی پیشرفت کرد و ژل‌ های تزریقی پوست ساخته شدند. از فیلرها برای کارهایی مانند رفع چروک های سالخوردگی، از بین بردن افتادگی پوست صورت و بهبود فرورفتگی‌ها و زاویه سازی صورت و… استفاده می شوند. ژل‌ های تزریقی بوسیله برند های مختلف از سراسر دنیا ساخته می‌شوند. از پرفروش‌ترین فیلرها می توان ژل سیتوسیال را نام برد. این ژل محصول شرکت فرانسوی، بیوکسیس(بایوکسیس) نیز می باشد.

 

این برند برای ساخت ژل سیتوسیال از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده کرده است. رعایت بهداشت و نظافت در روند تولید و همچنین نظارت متخصصان به ساخت این ژل و استفاده از بهترین نوع تجهیزات و بهترین مواد اولیه برای تولید آن موجب شده مشتری ها به آن اعتماد کنند و مشتری های بیشتری را به خود جلب کند. این شرکت با رعایت همه اصول بهداشتی و کنترل کیفیت و همینطور طراحی خلاقانه و علمی تولید ژل توانسته تاییدیه  اف دی ای را کسب کند.

ژل سیتوسیال چیست؟

در ادامه این مقاله که درباره ژل سیتوسیال می باشد بهتر است درباره فواید تزریق ژل سیتوسیال اطلاعات بیشتری داشته باشید.

ژل سیتوسیال چیست؟

ژل سیتوسیال یک نوع فیلر بر پایه هیالورونیک اسید می باشد. به دلیل افزایش ماندگاری این ژل به طریق پیوند متقاطع تولید می‌ شود. فیلر های که بر پایه هیالورونیک اسید می باشند از سایر فیلر ها برترند و محبوبیت بیشتری دارند. ژل سیتوسیال، ژلی تک فاز می باشد که کاربرد آن تزریق در پوست برای برطرف کردن نشانه‌های لیپودیستروفی می باشد. این ژل تزریق بسیار راحتی دارد زیرا که یکنواختی بافت این ژل، در صورت استفاده نشدن از مواد بی حس کننده هنگام تزریق ژل مراجعه کننده متوجه درد زیادی نمی شود. این فیلر پایداری بالایی دارد. تزریق ژل بهترین نتیجه را در مقایسه با سایر روش‌های درمان مشکل های پوست دارد. تأثیر این روش فوری می باشد و حتی با انجام یک بار تزریق می توان از آن نتیجه گرفت.

ژل سیتوسیال چیست؟

انواع ژل سیتوسیال

ژل سیتوسیال در سه نوع متفاوت تولید و در بازار پخش می‌شود و هر یک از این نوع ژل های سیتوسیال کاربرد های مخصوص به خود را دارند که با دیگری متفاوت است.

نام این ژل ها سیتوسیال دیپ، سیتوسیال مدیوم ودر آخر سیتوسیال ولوم می باشد.

سیتوسیال دیپ چه کاربردی دارد؟

این ژل سیوسیال دیپ برای افرادی که چین و چروک های بسیار عمیق صورت دارند که شاید به نظر برسد غیرقابل درمان هستند و این چین و چروک ‌ها با هیچ روشی درمان نمی‌شوند را نیز درمان می کند. پوست انسان با افزایش سن، زیبایی خود را از دست می‌دهد و تیرگی پوست باعث می‌شود سن شما بیشتر از سن واقعیتان بنظر رسد. با افزایش سن نیزافتادگی پوست صورت امری طبیعی می باشد و نیاز نیست برای این موضوع نگران شوید و لزومی ندارد هزینه بسیار زیادی برای عمل های زیبایی بپردازید. ژل سیتوسیال دیپ می تواند بدون صرف هزینه های زیاد و عمل های جراحی و عوارض بعد آن مشکلات پوستی از این قبیل شما را درمان کند.

این ژل موجب می شود بافت پوست تقویت بشود و افتادگی پوست را درمان می کند. تزریق ژل سیتوسیال دیپ از بروز لیپودیستروفی جلوگیری می‌کند و باعث بازسازی بافت چربی خواهد شد. ژل سیتوسیال دیپ تیرگی پوست را بهبود می بخشد و پوست را جوان می کند. از این ژل معمولا برای نابود کردن چین و چروک‌ های عمیق پوست و تزریق به لب استفاده می شود.

سیتوسیال دیپ چه کاربردی دارد؟

سیتوسیال مدیوم چه کاربردی دارد؟

قطعا همه می دانند که پوست اطراف چشم بسیار حساس می باشد و با عواملی مانندافزایش سن، استرس و شوک های عصبی، کم‌خوابی و… دچار حالت کبودی و تیرگی زیر چشم و ایجاد چین و چروک های آزار دهنده می شود. به طور طبیعی چین و چروک های روی پوست حاصل بالا رفتن سن و خشکی پوست می باشد. کدر شدن و از دست دادن شفافیت پوست نیز از مشکلات آزاردهنده حساب می شود. ژل سیتوسیال مدیوم طراحی شگفت انگیز و حساب شده ای دارد که به طوری است که بافت پوست را دوباره بازسازی خواهد کرد. ژل سیتوسیال مدیوم برای رفع چین و چروک‌ های سطحی و کم و یا متوسط مورد استفاده است و برای از بین بردن چین و چروک های روی پوست و تیرگی دورچشم و همچنین کدری پوست آن را تزریق می کنند.

سیتوسیال مدیوم چه کاربردی دارد؟

سیتوسیال ولوم چه کاربردی دارد؟

لازم به ذکر است که ژل سیتوسیال ولوم با غلظت بالا هیالورونیک اسید نیز تولید می شود که قادر است طیف وسیعی از مشکل های پوستی که موجب از بین رفتن زیبایی پوست می باشد را می تواند درمان کند از جمله چین و چروک های پوستی را می تواند بهبود ببخشد. ژل سیتوسیال ولوم ترمیم کننده پوست صورت است و بازسازی حجم بافت از دست رفته پوست را انجام می دهد. از مهمترین خصوصیت هایش به از بین بردن لیپودیستروفی و درمان تولید نکردن چربی پوست را می توان مثال زد. با استفاده از ژل سیتوسیال ولوم می توان به طور طبیعی به لب ها، گونه ها و چونه و … حجم طبیعی داد‌. این موارد باعث رضایت زیاد مردم از این ژل شده است.

سیتوسیال ولوم چه کاربردی دارد؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید