زیبایی پزشکی

ژل های ای پی تی کیو

ژل های ای پی تی کیو

ژل های ای پی تی کیو

افزایش سن اجتناب‌ناپذیر است، اما خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که می‌توان پوست شما را جوان‌تر کرد. اگر اخیراً متوجه خطوط ریز و چین و چروک روی صورت خود شده اید، ممکن است به این فکر کنید که تزریق ژل و فیلر گزینه مناسبی برای شما می باشد. بدون زمان نقاهت، بدون بیهوشی و نتایج سریع، فیلرهای پوستی اولین عمل زیبایی هستند. آنها یک گزینه عالی و غیر تهاجمی برای دادن ظاهری کشیده و سالم به پوست شما هستند آنها همچنین فواید زیادی دارند تا جوانی شما را بار دیگر بازگردانند. فیلر های پوستی تزریق‌ های کوچکی هستند که ظاهر پوست شما را با بازگرداندن مواد طبیعی که ظاهر آن را جوان نگه می‌دارند، بهبود می‌بخشند. کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک همگی برای صاف و سفت نگه داشتن پوست ضروری هستند. ترکیب این موارد ، سفت شدن پوست شما را تضمین می کند.پوست شما به طور طبیعی با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و به همین دلیل خطوط و چین و چروک های ظریف ایجاد می شود. تاثیرات پیری به عوامل زیادی بستگی دارد. ژنتیک، سبک زندگی و محیط شما در پیری پوست شما نقش دارند. پرکننده های پوستی یک راه عالی برای بهبود ظاهر پوست شما هستند. می توانید لب های نازک را حجیم کنید، خط فک خود را تغییر دهید و باعث کانتورینگ صورت خود شوید یا چین و چروک های ناخواسته را صاف کنید. آنها ظاهری جوان و سالم به پوست شما می دهند. انواع مختلفی از فیلر های پوستی در بازار وجود دارد. که کیفیت آنها به طور یکسان بالا نیست برای تزریق ژل و فیلر حتما باید به این نکته توجه کنید که بهترین برند را تهیه کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید فیلر ای پی تی کیو EPTQ یکی از بهترین ژل هایی می باشد که می تواند تمام نیازهای پوستی شما را برطرف کند.

در سایت مهرآرسا این محصول موجود می باشد.

بدن شما به طور طبیعی حاوی هیالورونیک اسید است، اما با گذشت زمان، مقدار آن کاهش می یابد. گزینه های مصنوعی و طبیعی برای پرکننده های پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک وجود دارد.که می تواند هیالورونیک اسید از دست رفته پوست شما را جبران کند. ژل ای پی تی کیو با ماندگاری بالا حاوی کلاژن ، الاستین و هیالورونیک اسید می باشد که یک راهکار عالی برای حجیم کردن پوست می باشد و درخشش و جوانی را بار دیگر به پوست شما بازمی گرداند فیلر ای پی تی کیو هیچگونه واکنش آلرژیک برای پوست شما ندارد و همه افراد با خیال راحت می توانند از این نوع ژل استفاده کنند و همانطور که می دانید تولید کلاژن و الاستین به طور طبیعی با شروع افزایش سن کاهش می یابد.

هیالورونیک اسید می باشد که به افزایش سطح کلاژن و الاستین معروف است. هرچه اسید هیالورونیک در بدن شما بیشتر باشد، پوست شما جوان تر به نظر می رسد و احساس می کنید.اگر می خواهید مطمئن شوید که بهترین نتیجه را از فیلر پوستی می گیرید ژلی را انتخاب کنید که دارای هیالورونیک اسید است. پرکننده های پوستی برای اهداف زیبایی استفاده می شوند و به منظور حجم دادن و پر شدن پوست افراد هستند. هنگامی که این محصولات به درستی استفاده شوند، رایج ترین علائم پیری مانند چین و چروک صورت و چین های پوست را کاهش می دهند. اکثر خانم ها از این محصولات برای جوانتر نشان دادن خود استفاده می کنند. پرکننده های پوستی به اشکال مختلفی یافت می شوند. مزایا و خطرات از محصولی به محصول دیگر متفاوت است و با استفاده از تزریقات حرفه ای و ابزار استریل می توان خطرات آن را کاهش داد. پس از تزریق، پوست باید با پایه های ضد آفتاب محافظت شود تا خطر تغییرات رنگدانه پس از التهاب را محدود کند. البته استفاده از ژل فیلر ها هیچ عوارضی برای پوست شما ندارند و دارای فواید زیادی برای پوست شما با علائم پیری هستند ژل های ای پی تی کیو EPTQ یک جوان ساز ، زاویه ساز فک و گونه می باشد که محصول یک شرکت کره ای می باشد . اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در سایت مهرآرسا و در این مقاله در ادامه مطالعه فرمایید.

ژل های ای پی تی کیو

اثر درمانی ژل ای پی تی کیو

اثر درمانی این ژل پس از تزریق کاملا قابل احساس می باشد و در همان ساعات اولیه تزریق تغییران خود را حس خواهید کرد و مانند دیگر ژل های موجود شرکت پارسیان مانند پرفکتا ،الانسه، نورامیس ، ژییودرم ،رووفیل  و… داری مزایا و معایبی می باشد که در ادامه در سایت مهرآرسا به آن خواهیم پرداخت .

کارایی و استفاده از فیلر های ای پی تی کیو EPTQ برای تمام قسمت های صورت اثر پذیر و ایمن خواهد بود .

یکی از مزیت های ژل ای پی تی کیو حجم دهی مناسب است که در سایر محصولات ما نیز قابل احساس است .

قابلیت های ژل ای پی تی کیو
  • قابل تزریق خط لب
  • قابل تزریق در زیر چشم و خطوط سطحی
  • قابل تزریق برای خطوط خنده ، گونه و زاویه فک
مدت زمان ماندگاری ژل ای پی تی کیو EPTQ

مدت زمان پایداری و دوام ژل ها و فیلرها به چند عامل بستگی دارد :

  • نوع پوست بیمار
  • عمق چین و چروک ها و کاهش حجم بافت

تکنیک و میزان دوز تزریقی وابسته است.

 

اثر فیلرهای ای پی تی کیو  با توجه به نواحی تحت درمان و محصول مورد نظر در نواحی نظیر گونه و چانه به مدت 16 ماه و در نواحی فعال مانند لب مابین 6 تا 8 ماه می تواند اثر گذار باشد .

عوارض جانبی ژل ای پی تی کیو

در صورتی که قبل از تزریق ای پی تی کیو سوابق خود را با پزشک خود مطرح نمایید پزشک می تواند راهنمایی مناسب را به شما ارائه دهد.

بعد از تزریق دوره نقاهتی وجود ندارد و مانند سایر برندهای دیگر مانند رووفیل ، پرفکتا ، الانسه و …. اثرات جانبی مانند تورم ، کبودی ، و درد های جزئی کوتاه مدت طبیعی و قابل نگرانی نیست

در صورتی که از مراقب های اعلام شده به شما از طرف پزشک استفاده نمایید می تواند  اثرات وجود نداشته باشد و یا به سرعت بهبود یابد .

چرا باید ژل فیلر ای پی تی کیو را انتخاب کنیم ؟

یکی از مهم ترین نکاتی که فیلر ای پی تی کیو EPTQ را منحصر به فرد می کند این می باشد که این ژل ساخت کشور کره می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و شما می توانید با خیال راحت آنرا استفاده کنید و نگران عوارضی از این ژل نباشید . ژل فیلر ای پی تی کیو ماندگاری بالایی دارد و تا یکسال می تواند پوست شما را حجیم نگه دارد و علائم پیری را از شما دور می کند. حجم سرنگ این ژل ۳ میلی لیتر می باشد و دارای ۳ عدد سرنگ است . از این ژل می توانید در تمام نواحی صورت استفاده کنید و ترسی از عوارض آن نداشته باشید میزان ماندگاری این ژل در نواحی مختلف صورت متفاوت می باشد در در قسمت هایی از صورت مثل چانه و گونه تا ۱۶ ماه ماندگاری را دارد اما در لب بین ۶ تا ۸ ماه باقی می ماند.

ژل Eptq S100

با گذر زمان و با افزايش سن پوست اطراف چشم به دليل نازک و لطيف بودن دچار تغييراتي خواهد شد، يکي از موثرترين روش ها که مي توان با حجم دهي زير چشم گودي و يا چروک هاي آن را برطرف کرد ژل Eptq S100 مي باشد، استفاده از اين ژل مقرون به صرفه بوده و در حدود 8 ماه ماندگاري دارد.

ژل Eptq S100

ژل Eptq S300

اگر براي تزريق در نواحي اطراف لب ها و يا از بين بردن خط خنده به دنبال ژل فيلري موثر و ماندگار هستيد استفاده از ژل Eptq S300 به شما پيشنهاد مي شود، از اين ژل مي توان در درمان چين و چروک ها و پر کردن فرورفتگي هاي سطح صورت استفاده کرد، از اين ژل فيلر در کلينيک هاي زيبايي استفاده شده است و متخصصين از آن رضايت کافي را داشته اند لازم به ذکر است مدت ماندگاري ژل اي پي تي کيو 300 در حدود 8 ماه مي باشد.

ژل Eptq S300

ژل Eptq S500

يکي از ژل فيلرهاي موثر براي زاويه سازي صورت و فرم دهي به فک و چانه استفاده از ژل Eptq S500 مي باشد، اين ژل که محصول کشور کره جنوبي است حاوي هيالورونيک اسيد بوده و براي بدن هيچ گونه ضرري نخواهد داشت، ژل اي پي تي کيو مدل 500 با پر کردن گونه ها و تزريق در فک و چانه ها و مدت ماندگاري 9 ماه مي تواند نواحي فرورفته ي صورت را حجيم کرده و موجب تناسب اجزاي مختلف صورت شخص گردد.

ژل Eptq S500

چه کسانی نباید از ژل فیلر استفاده کنند؟

آنچه در سایت مهرآرسا اولویت دارد توجه به سلامت شماست پس متن پایین رو با دقت مطالعه فرمایید.

استفاده از ژل و فیلر هیچ عوارضی ندارد و تمامی افراد با هر نوع پوستی و علائم پیری می توانند از ژل و فیلر استفاده کنند و زیبایی و جوانی را بار دیگر به پوست خود ببخشند اما بعضی از افراد که دارای شرایط خاصی می باشند بهتر است استفاده از ژل و فیلر را به تعویق بیندازند.

خانم هایی که باردار هستند باید از تزریق ژل در صورت خود جلوگیری کنند ، کسانی که دارای بیماری های خاص هستند مثل دیابت ، سرطان و .. نیز نباید از فیلر صورت استفاده کنند یکی از نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل استفاده کنید این می باشد که حتما از مراجعه کننده خود بپرسید از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کند یا نه تا مشکلی برایشان ایجاد نشود پس از تزریق مخصوصا در ناحیه لب سعی کنید نوشیدنی های سرد و خیلی گرم نخورید و از مصرف سیگار و دخانیات جلوگیری کنید.

چه کسانی نباید از ژل فیلر استفاده کنند؟

آنچه همیشه برای ما اولویت داشته است تضمین سلامت شما در “مهرآرسا”

فروشگاه تجهیزات مصرفی پزشکی”مهرآرسا

برخی از محصولات مصرفی پزشکی در حین درمان بیماری استفاده می‌شوند. حال، اگر محصول خوبی انتخاب نکنید، امکان دارد که فرآیند درمان با مشکلاتی مواجه شود. محصولات بهداشتی دیگر هم طوری هستند که در صورت بهره‌مند نبودن از استانداردهای بهداشتی و کیفی ممکن است، بیماری‌ها و مشکلاتی را به وجود آورند. پس به کیفیت خرید تجهیزات مصرفی پزشکی دقت زیادی داشته باشید. از آن جا که محصولات مصرفی پزشکی برای حفظ یا بهبود وضعیت کلی سلامتی در نظر گرفته شده است،شرکت مهندسی پزشکی”مهرآرسا“سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت مصرفی پزشکی و کمک به کاهش خطر یا کنترل بیماری ها و در راستای انتخاب سبک زندگی سالم، نقش مهمی در بهبود سلامتی بیمار داشته باشد.

فروشگاه تخصصی”مهرآرسا” ارائه کننده محصولات و تجهیزات مصرفی پزشکی است که با رویکرد تسهیل در روند خرید لوازم مصرفی پزشکی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

شرکت مهندسی پزشکی “مهرآسا” با 10 سال سابقه و همکاری با بیمارستان ها و درمانگاه های کل کشور کلیه ی اقلام مصرفی پزشکی، لوازم و تجهیزات مصرفی پزشکی برای بیمارستان ها،مطب ها ،مراکز درمانی و داروخانه ها به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور پرداخته شده است.

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما سایت  مهرآرسا” درج شده است، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید از قسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظر را انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید