دسته‌بندی نشده, زیبایی پزشکی

معرفی محصول کاربردی ویتن در سایت مهرآرسا 

  ویتن (Vitten)
معرفی محصول کاربردی ویتن در سایت مهرآرسا 

یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن با کمترین عارضه بیشترین اثربخشی بر روی پوست صورت را مشاهده کرد، تزریق انواع مزوژل‌ها‌ست.ویتن / مهرآرسا / تجهیزات پزشکی / تجهیزات زیبایی

مزوژل ویتن به عنوان یکی از برندهای جهانی مطرح که در سایت مهرآرسا ارائه می شود حاوی ترکیبات هیالورونیک اسیدی به وفور در مراکز درمانی پوست و مو مورد استفاده قرار گرفته و بواسطه اثرات چشمگیر خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

اگر می‌خواهید در مورد مزوژل جوانساز ویتن و مزایای آن بیشتر بدانید، ما به شما خواندن ادامه این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم. اما پیش از آن لازم است که مقدمه‌ای بر ترکیبات مزوژل داشته باشیم.

اطلاعات کاربردی در مورد محصول ویتن

پس از تزریق مزوژل‌ها به زیر پوستتان می‌توانید انتظار مشاهده نتایج را ظرف مدت دو هفته از تاریخ مراجعه خود داشته باشید.

در این فاصله به تدریج جذب مزوژل در بافت صورت انجام گرفته و هیالورونیک اسیدی که سطح آن در لایه درم پوست کاهش یافته بود، جایگزین می‌گردد.

از ترکیب جوانساز ویتن می‌توان در از بین بردن جای چین و چروک و انواع خطوط حالت چهره از قبیل خط اخم و خطوط لبخند و خطوط پنجه غازی اطراف چشم‌ها بهره جست.

این خطوط ناخواسته به دنبال استفاده مکرر از عضلات صورت به دنبال خندیدن، اخم کردن و… بروز یافته و تزریق مزوژل ویتن کاملاً هر ردپایی از این خطوط را محو خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت مهرآرسا را دنبال کنید.

 

 

 

 

مزوژل جوانساز ویتن چیست؟

امروزه محصولات گوناگونی از انواع برندهای مختلف برای تزریق مزوژل در اختیار پزشکان متخصص پوست در مراکز زیبایی قرار گرفته که هر یک بسته به کشور سازنده و ترکیبات به کار رفته در آن‌ها اثربخشی و متعاقب آن قیمت متفاوتی خواهند داشت.

از جمله بهترین برندهای مزوژل موجود در بازار می‌توان مزوژل ویتن (Vitten) را نام برد که ساخت شرکت کره‌ای JETEMA بوده و انواع و اقسام ترکیبات هیالورونیک اسیدی را برای جوانسازی پوست ارائه می‌کند.ویتن / مهرآرسا / تجهیزات پزشکی / تجهیزات زیبایی

موارد استفاده از مزوژل و جوانساز ویتن

این مزوژل را می‌توان در طیف گسترده‌ای از کاربردهای زیبایی از قبیل رفع چین و چروک و خطوط اطراف چشم و صورت،‌ رفع آثار خستگی و گودافتادگی چشم‌ها، انواع لک و پیس ایجاد شده در چهره و به طور کلی بهبود ظاهر صورت مورد استفاده قرار داد.

این طیف گسترده کاربردهای درمانی موجب شده است که اکنون مزوژل ویتن به عنوان یکی از برترین برندهای موجود در بازار هم‌سطح با رقیبان قدری از کشورهای اروپایی و آمریکایی شناخته شود.

هر فردی با هر جنسیت و سنی و با هر نوع نقصی در چهره خود می‌تواند از این ترکیبات استفاده نموده و خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست خود را بازیابد.

تزریق مزوژل ویتن

برخی از افراد ذاتاً‌ چهره‌ای بی ‌روح و بی حالت داشته و به همین جهت می‌کوشند جذابیت و گیرایی را به هر نحوی که شده به صورت خود بیافزایند.

تزریق مزوژل ویتن برای این افراد نیز توصیه می‌شود.

در واقع با تزریق ترکیب جوانساز ویتن می‌توانید زنگار خستگی و کهولت سن را از چهره خود بزدایید و پوستی جوان و شاداب را تحویل بگیرید.

نکته جالبی که در مورد مزوژل ویتن وجود دارد این است که تزریق این ماده کاملاً بدون عارضه بوده و بنابراین می‌توانید با خیال راحت از این ترکیبات استفاده کنید.ویتن / مهرآرسا / تجهیزات پزشکی / تجهیزات زیبایی

هزینه تزریق ژل ویتن

محبوبیت  و  استفاده  گسترده  از این  محصول  موجب  شده  است  که  قیمت تزریق ژل ویتن هیدروپلاس نیز متناسب با کیفیت آن تعیین گردید.

گاهی اوقات محصولاتی با قیمت‌های باورنکردنی و بسیار ارزان به اسم جوانساز ویتن در بازار عرضه می‌گردند که تقلبی بوده و به هیچ‌وجه کیفیت مزوژل اصل را دارا نخواهند بود.

بنابراین حواستان  باشد  اگر  محصولی  بیش  از  حد ارزان  فروخته  می‌شود  یا  کلینیکی  هزینه‌های  تزریقی  باورنکردنی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، به اصالت و کیفیت این محصولات و اعتبار آن کلینیک زیبایی شک کنید.

 

 

 

نحوه خرید از شرکت مهندسی پزشکی ” مهرآرسا”

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خریدحضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امرباعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.

برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ” ارتباط با ما ” سایت ” مهرآرسا” درج شدهاست، مراجعه کنید.جهت انجام خرید غیر حضوری می توانید ازقسمت فروشگاه همین سایت در کسری از ثانیه محصول مورد نظررا انتخاب و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید