زیبایی پزشکی

معجزه نخ لیفت در زیبایی

معجزه نخ لیفت در زیبایی

تا همین چند سال پیش تنها راه درمان افتادگی و شل شدگی پوست، جراحی لیفت صورت بود؛ یک جراحی دشوار با خطرات بسیار و دوران نقاهت طولانی. البته روش‌های جوانسازی بسیاری هستند که قدمتی طولانی دارند ولی نتایج اکثرشان قابل مقایسه با نتایج نهایی جراحی لیفت نبود. در واقع تنها راه رفع افتادگی پوست، حذف پوست اضافی به کمک تیغ جراحی بود. جراحی لیفت با این که می‌تواند به نتایج فوق‌العاده‌ای منجر شود، خطرات بسیار و هزینه‌های بالایی دارد؛ برای همین بسیاری از متقاضیان یا علاقه‌ای به رفتن زیر تیغ جراحی نداشته یا از لحاظ شرایط جسمی و روانی، توان انجام این کار را ندارند. به همین دلیل روش‌های مدرن‌تر و کم‌تهاجمی‌تری برای لیفت صورت ابداع شد که لیفت صورت با نخ (Aqua lift) یکی از آن‌ها است.

لیفت نخ که برای کشیدن پوست استفاده می شود، به لیفت پر نیز معروف است و طی آن به پوستی که شل شده و افتادگی دارد، شکل می‌دهند. لیفت نخ بر خلاف سایر روش‌های لیفت حداقل حالت تهاجمی را دارد و نخ‌هایی که در این روش استفاده می‌شوند با بافت‌های بدن سازگاری خوبی دارند. لیفت نخ عمل زیبایی کم‌خطر و بی‌دردسری می‌باشد و امروزه در بسیاری از کشورها و به‌ ویژه ایران انجام می‌شود. بیمار از لیفت با نخ جواب خوبی می‌گیرد و روش مناسبی برای جوان‌سازی پوست صورت و بدن می‌باشد. از لیفت نخ برای بالا بردن ابرو، از بین بردن چین‌وچروک‌های روی پیشانی، خطوط بالای لب، خط خنده و گردن، افتادگی گونه‌ها، درمان افتادگی قسمت‌های زاویه‌دار فک و برای تمام نواحی صورت و گردن استفاده می‌شود. لیفت نخ عوارض خیلی کمی دارد و اکثراً فقط باعث کوفتگی و کبودی پوست می‌شود. لیفت با نخ را می‌توان در همه نواحی گردن و صورت استفاده کرد.

 

برای درک بهتر کاربرد نخ لیفت سایت مهرآرسا را از دست ندهید.

 

انواع مختلف نخ‌های جوان‌ساز صورت

نخ‌های جوانسازی برای بهبود شلی پوست اثر تحریک کنندگی کلاژن را دارند. این نسخه‌ها توسط پزشک با بهره‌گیری از متد طب سوزنی چینی T زیر پوست کار گذاشته می‌شوند و باعث تحریک اثر کلاژن‌سازی در پوست می‌شود. نخ های جوانساز انواع مختلفی دارند که در طول زمان بهبود یافته و به نسخه‌های نسل اول، نسل دوم و نسل سوم تقسیم‌بندی می‌شوند.

نخ‌های مونو یا نسل اول

همانطور که در توضیحات بالا اشاره شد نخ‌ها، اثر جوانسازی و تحریک‌کنندگی کلاژن را ایفا خواهند کرد به طوری که بعد از تزریق این خواص زیر پوست شما بعد از بی حسی در حدود دو الی سه سال مثل تار و پودی در زیر پوست شما پوست را تحریک می‌کنند تا خود را سفت‌تر و جوان‌تر نگه دارد. پزشک شما با توجه به وسعت نیاز معمولاً تعداد نخ‌های مونو را انتخاب می‌کند تعداد مورد استفاده نسبت به نسخه‌های نسل بعد معمولاً بیشتر است چیزی در حدود ۵ تا ۱۰ عدد.

نخ‌های نسل دوم یا نخ‌های پرکننده یا نخ‌های تابیده شده

این‌ها علاوه بر اینکه اثر تحریک‌کنندگی کلاژن را دارند مثل ژل‌ها یا پرکننده‌ها خاصیت پر کردن نواحی گود در صورت را دارا هستند. به عنوان مثال می‌توانیم به جای تزریق ژل در خطوط خنده از نخ‌های اسکرو یا تابیده شده استفاده کنیم. این نخ‌ها نسبت به نخ‌های مونو قیمت بالاتری دارند.

نخ‌های نسل سوم یا نخ های کاگ

این نسخه‌ها پیشرفته‌ترین نوع نخ‌های جوانساز به حساب می‌آیند. از این نسخه‌ها علاوه بر اثر جوانسازی، پرکنندگی، ‌توان انتظار کشش و لیفت پوست را نیز دارا می‌باشند. به نحوی که بعد از کاشت نخ لیفت در قسمت افتاده یا شل پوست مثل افتادگی پوست در اطراف دهان می‌توان این افتادگی را رفع نمود و ظاهری زیبا و پوستی کشیده شده را در صورت فرد بازسازی کرد.

نخ لیفت آکوا لیفت کره جنوبی

نخ لیفت آکوا لیفت ساخته شده توسط شرکت سام یانگ ،متعلق به کشور کره جنوبی از محبوب ترین محصولات تحریک کننده فیبروپلاست برای کلاژن سازی و لیفیتینگ اجزای صورت می باشد. امنیت و ماندگاری اثر محصولات آکوا لیفت باعث شده که این برند  در بین داوطلبین جوانسازی پوست ، بسیار شناخته شود. تنوع محصولات این برند بسیار گسترده بوده و متناسب با تمامی نیازی های جوانسازی در صورت ، گردن و بدن محصولات و فروارده های متنوعی به بازار طراحی عرضه شده است. برند آکوا لیفت از سال 2001 با استفاده از مدرنترین تکنولوژی روز جهان ،  مشغول طراحی ، تولید و عرضه انواع مختلف نخ لیفت ای برای پوست بوده است.

نخ های آکوا لیفت از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به قابلیت جذب این نخ توسط بدن پس از انجام ماموریتش ، استفاده از این نخ ریسک و نگرانی را در بین متخصصین و داوطلبان تا حد زیادی پایین آورده است. نخ آکوالیفت پی دی او از مو نازک تر و از پروتئین ساخته شده است که در تحریک سلول برای ایجاد کلاژن و الاستین موثر است و پس از پایان ماموریتش به طور کامل در بدن حل خواهد شد.

تکنولوژی ساخت نخ آکوا لیفت

در ساخت نخ لیفت آکوا لیفت از ایمن ترین مواد زیست سازگار و زیست تخریب پذیر استفاده شده است. همانند سایر برند های تولید نخ لیفت ، آکوا لیفت هم محصولات خود را در قالب سه فرمت پی دی او یا پلی دی اکسان ، پی ال ال ای یا پلی ال لاکتیک اسید (که بعضاً به عنوان نخ لیفت سیلوئت هم شناخته می شود) و پلی کاپرولاکتون یا پی سی ال طراحی و تولید می کند.

ترکیبات شیمیایی بکار رفته در این نخ ها به گونه ای مورد تست و آزمایش قرار گرفت اند که امروزه این محصولات هیچ گونه ضرری برای انسان نخواهد داشت و ریسک و اضطراب به هنگام استفاده از محصولات آکوا لیفت بسیار کم می باشد. رتبه ایمنی برند آکوا لیفت از دید سازمان غذا و دارو  کشور کره جنوبی ، رتبه 4 می باشد که این رتبه ، ایمنی بالای این محصول را نشان می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول کاربردی سایت مهرآرسا را دنبال کنید.

 

ویژگی های و مشخصات نخ لیفت آکوا لیفت کره جنوبی

نخ آکوا لیفت کره جنوبی  ویژگی های مثبت فراوانی دارد . در ادامه قصد داریم به تعدادی ز ویژگی ها اشاره ای داشته باشیم.

  • سوزن : سوزن روکش شده سیلیکون 35 درجه سخت و درد را تسکین می دهد.
  • ساخته شده توسط شرکت Samyang کره
  • کیفیت و ایمنی بسیار بالا
  • طول کل نخ بیشتر از مدل ها و برند های دیگر است.
  • بسته بندی استریلیزه شده ، خشک
  • تاریخ انقضای محصول تا دو سال
  • کسب رتبه ایمنی شماره 4 (بالاترین رتبه) توسط KFDA (اداره غذا و دارو کره)
  • قابل جذب است که با مولکول مصنوعی به نام پلی دی اکسان ساخته شده است.
  • دارای مقاومت کششی بسیار بالاتری را ارائه می دهد.
  • نخ پلی دیوکسانون از پلیمریزاسیون مونومر پارا دیوکسانون ساخته شده است.
  • جذب نخ با هیدرولیز ساده طی 180 روز از روز کاشت انجام می شود.
  • جذب نخ پلی دیوکسانون قابل اطمینان و قابل پیش بینی است.
روش انجام جراحی لیفت نخ

برای انجام لیفت نخ در محل موردنظر، قبل از هر چیز نقاط ورود و خروج و همچنین مسیر عبور نخ‌ها نشانه‌گذاری می‌شود و در نقاط مدنظر چند سوراخ بسیار کوچک ایجاد می‌شود و سپس سوزن‌های تو خالی را از این سوراخ‌ها وارد چربی پوست می‌کنند که این سوزن‌ها چون خیلی کوچک می‌باشند جراحت‌های پوستی به وجود نمی‌آورند. در مرحله بعد اقدام به کشیدن پوست و فرم دهی آن می کنند.

نخ‌هایی که در این روش استفاده می‌شوند نازک بوده و قابل‌دیدن نمی‌باشند. این نخ‌ها معمولاً پس از هشت ماه جذب بدن می‌شوند. تأثیر لیفت با نخ دو تا پنج سال باقی می‌ماند.

این نخ‌ها انواع متفاوتی دارند که دارای کاربردهای مختلفی می‌باشند مثلاً برای حجم دادن به گونه‌ها ممکن است از چندین نخ یا چند حلقه نخ استفاده شود و در ناحیه گردن از نخ‌های خاردار استفاده می‌شود تا پوست با فک پایینی چفت شود. مدت‌زمان عمل لیفت نخ به ناحیه موردنظر و تعداد نخ‌هایی که به کار می‌رود بستگی دارد و از  ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول می‌کشد.

بااینکه بلافاصله بعد از عمل لیفت نخ تأثیر آن دیده می‌شود اما جند هفته بعد، نتیجه بهتر می‌شود و بافت کلی پوست بهبود می‌یابد و محکم و ضخیم و شاداب می‌شود و چین‌ و چروک‌ها از بین می‌روند. این نخ‌ها معمولاً پس از هشت ماه جذب بدن می‌شوند اما تأثیر لیفت با نخ دو تا پنج سال باقی می‌ماند.

لیفت با نخ به روش جراحی

این روش توسط متخصصین پوست و جراحان زیبایی قابل انجام است و خود این روش جراحی به دو گروه زیر تقسیم می‌شود :

نخ‌های معلق

پس از بی‌حسی موضعی وارد ناحیه زیر پوست می‌شوند و پوست را بالا می‌کشند و دوام اثر لیفتینگ این روش معادل ۱-۲ سال می‌باشد .

نخ‌های ثابت

نخ‌های ثابت به ساختارهای زیرین پوست متصل می‌شوند و لیفتینگ اساسی و مناسبی ایجاد می‌کنند و برای بهتر نتیجه گرفتن در این روش، گاهی پوست اضافی به روش جراحی برداشته می‌شود و امکان دارد کبودی و تورم ۱-۲ هفته در بدن باقی بماند که در این صورت نیاز به استراحت در منزل می‌باشد و دوام این لیفتینگ حدود دو سال می‌باشد.

چرا باید از بهترین مارک نخ لیفت صورت استفاده کنیم؟

استفاده از این روش بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و برای بسیاری از افرادی که از جراحی می ترسند و یا به دنبال روش ساده تری هستند، انتخاب خوبی به شمار می رود. با این حال این روند باید به دست افراد متخصص، در محیطی امن و مواد درجه یک انجام شود. عوارض آن در صورت رعایت این نکات به حداقل رسیده و خطری در پی نخواهد داشت. به یاد داشته باشید استفاده از نخ غیر مرغوب سبب ماندن رد روی صورت و تورم خواهد شد. به همین دلیل است که باید از بهترین نخ برای لیفت صورت استفاده می شود.

مزیت های استفاده لیفت با نخ
  • روشی بسیار بی خطر است.
  • نیازی به هیچ گونه آمادگی ندارد.
  • مراقبت خاصی برای بعد آن لازم نیست.
  • می توان تاثیر آن را بلافاصله بعد لیفت مشاهده کرد.
  • با گذر زمان تاثیر آن بهتر نیز می شود.
  • نخ ها به هیچ عنوان قابل لمس و یا مشاهده نیستند.
تاثیر طبیعی لیفت با نخ

نخ های بخیه در راستای انحنای طبیعی صورت ، پوست را بالا می برد. از این رو بعد از اتمام فرآیند ، کاملا طبیعی زیبا می شوید. لازم به ذکر است که اگر این پروسیجر را نزد پزشک متبحر انجام ندهید ، ممکن است نخ های لیفتینگ در محل  درستی جایگذاری نشده باشند و بدین ترتیب زیبایی طبیعی نیز حاصل نشود. لذا قبل از انجام این روش زیبایی ، به میزان تبحر و تجربه پزشک انتخابی خود دقت کنید. آنچه در سایت مهرآرسا بسیار اهمیت دارد تهیه محصولات کاربردی و با کیفیت است، برای آگاهی بیشتر در مورد این محصول سایت مهرآرسا را دنبال کنید.

اقدامات قبل از لیفت با نخ
  • یکی از مهم ترین اقداماتی که قبل از لیفت صورت با نخ باید انجام شود انتخاب یک پزشک خوب و باتجربه می باشد.
  • برای انتخاب پزشک می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو کنید.
  • افرادی که قصد انجام لیفت را دارند، حتما پیش از مراجعه استحمام کرده و بهداشت خود را رعایت کنید.
  • آقایان پیش از مراجعه برای لیفتینگ صورت حتما ریش و سبیل خود را بتراشند.
  • به مدت دو هفته قبل از انجام پروسه لیفت از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین اجتناب کنید.
  • در صورتی که قبلا نزریق ژل و بوتاکس انجام داده اید حتما به اطلاع پزشک خود برسانید.
مراقبت های بعد از لیفت با نخ
  • فرد ممکن است پس از انجام پروسیجر مذکور دچار تورم و کبودی شود که برای کاهش آن به مدت 48 ساعت از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • فرد به مدت دو ماه از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان خودداری کند.
  • داروهایی را که پزشک برای تان تجویز می کند راس ساعت استفاده کنید.
  • برای کاهش میزان تورم و کبودی هنگام استراحت و دراز کشیدن دو بالشت زیر سر خود قرار دهید.
  • بعد از لیفت نخ تا مدتی از انجام حرکات شدید مانند خندیدن و گریه کردن جدا خودداری کنید.
  • بانوان به مدت 24 ساعت از آرایش کردن پرهیز نمایند.
  • آقایان به مدت یک هفته از تراشیدن ریش و سبیل خود اجتناب کنند.
  • با رعایت مراقبت های بعد از انجام این پروسه بهترین نتیجه را از انجام این روش جوانسازی پوست به دست آورید.
نحوه سفارش دهی در سایت مهرآرسا

حال با تمامی مطالب اراِئه شده یکی از معتبر ترین شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تخصصی و خانگی، شرکت “مهرآرسا” می باشد که با تکیه بر رضایت مندی بالای مشتریان، و ارائه بهترین محصولات با هزینه ای مقرون به صرفه، از محبوبیت خاصی بهره مند شده است. تمامی محصولات قابل فروش در سایت “مهرآرسا” سلامت تضمین شده و طبق استاندارد های جهانی می باشند. برای خرید مستقیم و بدون واسطه از این شرکت می توانید به صورتی اینترنتی محصولات مدنظر خود را انتخاب کرده  و پس از ثبت سفارش، محصول درخواستی را درکمترین زمان ممکن،درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

ازمزایای شرکت مهندسی پزشکی “مهرآرسا” امکان خرید حضوری و آنلاین تجهیزات مصرفی پزشکی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات می شود.برای مراجعه و خرید حضوری از شرکت “مهرآرسا” به آدرسی که در قسمت ارتباط با ما سایت “مهرآرسا“درج شده است، مراجعه کنید.امیدواریم از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید